444 deliris

12.6.08


Després d'un temps sense que la meva besant ociosa aparegués per internet, el 19 d'abril del 2006 aquest el vostre espai va veure la llum. Vaig dedicar els primers dies a recuperar algun material antic però també vaig buscar de seguida coses noves a dir.

El dia 15 de març del següent any (una mica abans del primer aniversari), vam canviar de look. Aquelles ganes de potinejar la plantilla van fer que el blog tingués l'aspecte actual. Amb els seus errors i els aspectes a millorar.. però aquesta és la meva plantilla.

Ara, després del segon aniversari (fixeu-vos que no n'he celebrat cap), arriba un aniversari molt especial per a mi. Generalment la gent celebra l'any de supervivència, els cent primers posts o les primeres deu mil visites.. En el meu cas, aquí celebrem el 444è post.

Hem viscut moltes coses junts, el canvi a beta blogger, l'entrada de Firefox 2, l'escapada a Linux.. a tot això les meves cosestes (heu vist com s'aixecava casa meva, heu envejat una mica les meves vacances o heu pogut conèixer la meva primera exposició fotogràfica). Tot plegat combinat amb molts jocs, vídeos i tecnologia...

Hem conegut a molta gent, gràcies a tots. Així que només us puc demanar (per primer cop em sembla) un petit favor per alimentar l'ego de tot blogaire. Si us plau.. tothom qui passi per aquí i llegeixi aquestes línies, em podeu deixar un comentari per saber que existiu?

P.D.
Si cliqueu a l'imatge podreu fer un petit repàs dels 444 deliris que m'heu aguantat.

8 comentaris:

First!

Felicitats! I que duri molt més encara! ;-)

Carlos Luna ha dit...
dijous, de juny 12, 2008  

Second!!

Curradíssima la foto i les imatgetes... :D

Tot i que CREC que jo no surto tota xopa...

:) Em falta aquesta foto, on es veu COM DE BÉ ENS HO PASSEM A LES HOLIDAYS :)

Carol ha dit...
dijous, de juny 12, 2008  

Third :-)

Per molts anys!!!

I quina foto més guapa!!!!!!!!! Quantes hores t'hi has passat? xD

He mirat la foto ampliada i he reconegut uns quants posts, fa molta gràcia!

Ànims i endavant!


PD: pel que fa a mi, vacances no, stress xD (t'he deixat una resposta al blog)

Núria ha dit...
divendres, de juny 13, 2008  

Ei! Desprès de molt temps sense passar per aqui... FELICITATS!

Demabloggo ha dit...
divendres, de juny 13, 2008  

Eps! Gràcies als incondicionals!

Tot i així.. no sé si val la pena seguir cremant hores... dec tenir una tarda de baixon..

Vosaltres què creieu?

Goshi ha dit...
dilluns, de juny 16, 2008  

VAL LA PENA!!!

Jo et vaig conèixer, en part, pel blog! Gràcies a això vaig saber com eres i va contribuir a que em pengés absolutament de tu! Gràcies a això hem/has conegut gent collunuda com el Carlos Luna, les Picarols, Ingrid, i molts més!! :)

Només és una mica de planificació, i ja està!! =) El blog fa molt per tu!!!

Carol ha dit...
dilluns, de juny 16, 2008  

Felicitats Efren!

Ens veiem per les places.

Anònim ha dit...
dimarts, de juny 17, 2008  

Fins i tot d'Igualada et feliciten ;)

Carol ha dit...
dimarts, de juny 17, 2008  

Publica un comentari a l'entrada