Vacances = pluja

13.8.07

Encara no us he parlat gaire de la meva nova feina i ja us he de dir que marxo de vacances?? Doncs sí.


Per aquelles coses, l'empresa tanca la setmana del 15 d'agost i, encara que no em tocaven, m'han regalat una setmaneta de relax. Aquests dies vam córrer a l'agència i després d'un canvi de rumb (llàstima) vam decidir acabar la nostra setmana a l'Hotel Sant Gothard d'Andorra.

Sí, l'imatge és molt idílica per ser que sempre que agafo vacances plou. Aquesta setmana no és l'excepció. Ja no espero que ens faci un sol d'aquells caribenys, però com a mínim que no acabem com ahir. Si l'altre dia plovia, ahir ho feia MÉS. I quan dic més vull dir MOLT MOLT MÉS.

Per primer cop en la meva curta existència vaig fer un viatge de 100Km d'autopista a 70Km/h pel primer carril. Tot s'explica veient de quina guisa vam acabar quan vam arribar al cotxe.

El més important és que vam riure molt, ens ho vam passar molt bé i que, finalment, vam aconseguir arrencar el cotxe i sortir de Coma-ruga... que ja és molt!

Espero tenir connexió aquests dies, però si no pot ser espero que us ho passeu molt bé i que no deixeu de criticar-me a les meves esquenes, que els comentaris us esperen!

3 comentaris:

SÓC JO! sóc jo tota xopa, mullada, empapada, engrescada i sense acabar de creure'm encara que estava caminant per un carrer on l'aigua m'arribava al genolls, i ho estava fent mentre gotes de 2cm de diàmetre xocaven contra mi i jo mentrestant anava tota playera amb una samarreta de tirant i pantalons pirates, i necessàriament arremangats... Què maco!

Carol ha dit...
dilluns, d’agost 13, 2007  

I jo a Londres amb un sol que semblava que hi era a la platja (m'he cremat i tot) ¬¬

Pensava que m'havia equivocat d'avió XD

divendres, d’agost 17, 2007  

WOW Londres! si hi ha gent amb sort al món..

Goshi ha dit...
dilluns, d’agost 20, 2007  

Publica un comentari a l'entrada