Boombshine

13.8.07

Avui us deixo un joc refrescant.


De petits no havíeu jugat mai a petar bombolletes de sabó? En aquest cas, les bombolles no son ni bombolles ni son de sabó, ni tant sols les haurem de perseguir per fer-les desaparèixer. Potser ni el trobeu refrescant...

De fet, les que sempre es queixen de que només poso jocs complicats i d'intel·ligènica potser ni els agradarà el joc.

Ostres ostres, que malament l'estic venent, no? Bé, entreu proveu i si no us resulta adictiu m'ho expliqueu als comentaris. Si us agrada, m'ho podeu explicar als comentaris, i si algú es fa més de 267 bombolletes a la primera partida, també, que m'ho expliqui si us plau!

Deliris de Goshi de dilluns, d’agost 13, 2007  

3 comentaris:

...:( Tic depre pq ja no aconsegueixo fer-me un bon record...

A vuere jo m'he fet 268, però no tinc foto, però si vols faig una foto quan carregui el 3d9 sense folre, del qual penso fer un post abans que tu! ^^

PD: T'havia dit mai que em cansen moltíssim les lletres que has d'escriure més avall per enviar el comentari?

Carol ha dit...
dilluns, d’agost 13, 2007  

No és refrescant, és relaxant! I addictiu!!! Ara que m'havia conseguit desenganxar del Princess!

Kosmonaut ha dit...
dimarts, d’agost 14, 2007  

JAJAJAJAJA el Princess? Recordo que aquell joc em va fer vomitar quan el vaig veure per primer cop! :P Però després li vaig pillar el truquillo, i jo també em vaig enganxar una bona temporada! xD Però shhhhhht no li diguis a en Goshi!!!

Carol ha dit...
dimarts, d’agost 14, 2007  

Publica un comentari a l'entrada