Nova casa, nou disseny pel blog!

15.3.07

Avui tinc dues noticies.

La primera és que tindré paletes en tres o quatre setmanes. Finalment veurem com ensorren casa dels meus pares comencen a aixecar pisos i pisos d'alçada. Això vol dir molta feina d'última hora. Toca carretejar trastos, buidar el pis que s'ha d'ensorrar i preparar-ho tot per al gran dia.

Aprofitant que avui tinc dia de mudança, i després d'uns quants dies sense tocar el nou disseny de la plantilla pel blog, m'he decidit a fer el canvi en una estona d'aquelles que tenia lliures.

Inicialment el blog havia de tenir tres columnes inferiors per repartir millor tot allò que abans teniem a la columna lateral, però després de detectar-hi problemes alhora de visualitzar-les he decidit suprimir la columna central i deixar-ho amb dues.

AVÍS IMPORTANT: Aquest blog, a partir d'ara es podrà visualitzar correctament amb Firefox, Opera, Konqueror, Seamonkey (que son els navegadors amb que he testejat fins ara). Però pot dur problemes al visualitzar (sobretot la barra de menú del títol) amb Internet explorer (depenent de la resolució de pantalla).

Sincerament, crec que qualsevol restricció d'aquest tipus és una deficiència del meu blog (on hi puc perdre visites) però trobo un pel "sospitós" que l'únic navegador que crea problemes sigui l'IE, així que em despreocupo i animo a tots els usuaris d'aquest navegador a coneixer Firefox, segur que no els defraudarà.

ACTUALITZACIÓ 1: He detectat que el blog té problemes per visualitzar els vídeos del Youtube però encara no hi he trobat solució, així que, per uns dies, haureu de passar sense vídeos. Si trobeu altres errors o voleu dir la vostra, no dubteu a deixar un comentari.

ACTUALITZACIÓ 2: De moment, falsa alarma, sembla ser que és Youtube qui està fora de servei.

4 comentaris:

Molt maco i molt més personal tot plegat.

Al menú superior m'hauré d'adaptar, però ara per ara no em convenç. Falta de costum, suposo.

Per la resta... jo vaig en Firefox i tot és al seu lloc, si trobo quelcom que no funcioni t'avisaré

Carlos Luna ha dit...
divendres, de març 16, 2007  

Gràcies pel comentari ;). El menú és un dubte que fa setmanes que arrossego. Volia donar-li una mica d'efecte i per això el moviment, tot i que al començament es fa estrany. Jo personalment m'hi he acostumat, tot i que no descarto deixar les pestanyes quietes i que únicament canviïn de color..

Goshi ha dit...
divendres, de març 16, 2007  

Doncs a mí sí que m'agrada. Molta vida al nou e-Goshi.

Kosmonaut ha dit...
divendres, de març 16, 2007  

Moltes gràcies naan!

Goshi ha dit...
dilluns, de març 19, 2007  

Publica un comentari a l'entrada