Quedem?

14.8.07

Com deia més avall, Carol i jo marxem de vacances. A tot això, i com ja deia fa temps, aprofitarem per baixar CD's i cosetes d'aquestes que aquí estan tant maltractades pel canon.

D'altra banda, Sospechosos Habituales ha tancat la paradeta. Bé, acaben els dies com a blog multiusuari però segueixen cada un pel seu camí. Però d'això ja en farem un post a part. El cas és que encara no ens coneixem amb algún company de Sospechosos, així que hem dit de fer unes copes o un sopar un dia d'aquests.

Així que m'acaba de venir al cap una idea. Aprofitar i fer un 2en1 (per alguna cosa vaig fer un curs d'optimització del temps en l'entorn laboral, no?). Proposo quedar un dia de la setmana vinent a Barcelona (lloc neutre), podríem prendre alguna cosa o sopar (a gust del consumidor). I si em deixeu la llista de la compra us puc acostar allò que us faci més falta (sempre que no superem els límits per la duana, clar).

Així doncsm espero que comencin a funcionar els comentaris. Podeu dir el dia que preferiu per la setmana vinent, podeu fer-nos la llista de la compra o totes dues coses alhora. Per la llista de la compra anirem un pel justets però mirarem de mirar el correu o el web com poguem. Així que, animeu-vos. Comptem amb la Naan, Papá oso i Picarols? comptem amb Lu i Anouke? amb Ingrid?? va companys, animeu-vos!!

11 comentaris:

Compteu amb mi, sens dubte! Petons. Me'n moro de ganes...

Kosmonaut ha dit...
dimecres, d’agost 15, 2007  

Si per casualitat (tampoc cal que ho busqueu gaire) trobeu aixó (a Andorra hi ha de tot) per 20€ o menys porteu-me una (en teoria val 10€).

Pel que fa a quedar... dissabte em va de conya, per exemple (i Gracia encara estarà de festa, no?).

Carlos Luna ha dit...
dimecres, d’agost 15, 2007  

Dilluns, dimecres i dijous de la setmana que vé també ho tinc molt bé per quedar.

Carlos Luna ha dit...
dimecres, d’agost 15, 2007  

Bé nois! aneu dient dies! A nosaltres, excepte aquesta setmana (doncs tornem diumenge), qualsevol dia ens va bé.

Papà Os: Ho apunto, mirarem el que podem fer.

I la resta ja sabeu, animeu-vos. Els que llegiu però mai comenteu, els que sempre comenteu però mai llegiu, va que pot estar molt bé!

Picarols, esteu de vacances??
Lu, no recordo la ruta que fèieu però si esteu per aquí ja sabeu!
Ingrid, a veure si ens veiem les cares i et reclamo un pendrive instal·lat ;)

I si encara algú vol CD's i coses d'aquestes això queda obert, mirarem de fer-hi una ullada des d'Andorra si podem.

Goshi ha dit...
dijous, d’agost 16, 2007  

Hola! Jo vaig tornar ahir i de moment només he fet plans per aquest dissabte, o sigui que la setmana que ve puc reservar qualsevol dia. Que triïn els que estan més ocupats!!! Per cert Goshi, una idea genial :-)

PD: El co-picarol torna dissabte, ja li comentaré

Núria ha dit...
dijous, d’agost 16, 2007  

Ei!!

Vaig tornar ahir de vacances i no havia llegit res :)

La setmana que ve, tret del dimarts, em va bé... però potser només paso a saludar, que desprès ho tinc malament per a tornar a casa.

Aniré llegint a veure com queda això :)

divendres, d’agost 17, 2007  

Eps! al final ens hem pogut connectar. Això sí, des d'un blanquíssim MacBook del Pyrénées :P

Ja us farem cinc centims de l'hotelet i els luxes múltiples (demà trial i Caldea).

Així comptem amb Naan, Papà Os, Picarol/ls, Ingrid; i Carol i jo, clar..

A veure si algú més s'hi apunta! els que mai comenteu què?

Ingrid si em comentes on vius, ni que sigui per mail, podriem mirar de fer de taxi, que jo també hauré de tornar cap a casa.. Bé, de fet tots som de fora de Barcelona menys la Carol crec, així que si puc ajudar a algú compteu-hi!!

Bé, trieu dies i nem possant-ho en comú, a mi qualsevol em va bé.

Goshi ha dit...
divendres, d’agost 17, 2007  

Hola!!

Probablement divendres torno a marxar, per a aprofitar l'última setmana de vacances...
Ara mateix visc al poble del Dani Pedrosa... hi ha algú a prop? :P

Vosaltres direu :)

dilluns, d’agost 20, 2007  

:O En Goshi està ara mateix (pobret) al teu poble, doncs! ;) Divendres, doncs, hi seràs? A Gràcia divendres hi ha un concert que pinta molt bé, i pensava q seria millor quedar divendres q no un dia entre setmana per evitar madrugons al dia següent. Què en penseu?

Carol ha dit...
dilluns, d’agost 20, 2007  

Divendres tinc assaig amb Minyosn, però si de cas puc arribar més tard.

Carlos Luna ha dit...
dilluns, d’agost 20, 2007  

O_o Però si aquí no hi ha res!! (només casals d'avis) XD

Jops, divendres haig d'agafar l'avió a les 15h... :(

Si us va millor, no ho canvieu... ja quedarem més endavant :)

dilluns, d’agost 20, 2007  

Publica un comentari a l'entrada