Març mes del boicot a la SGAE

2.3.07

Seguint l'exemple de Gizmodo, i la versió de Gizmodo Espanya, aprofitarem el més de març per fer boicot a SGAE.

Atenció que ara la diré ben grossa (senyors de la SGAE, prenguin nota). Jo defenso la "pirateria"!! Sí, com ho sentiu!

Jo era un pobre il·lús que des que vaig cobrar el meu primer sou vaig començar a comprar música. No era un comprador compulsiu, doncs el preu del CD no és precisament barat. Però això es va acabar quan els senyors de la SGAE em van cobrar el primer canon per pirateria en els meus CD's verges. Per què havia de pagar jo un canon de pirateria si no piratejava? I, donant la volta al tema, si estic pagant per una cosa que no faig servir estic perdent el temps, no? Així doncs, ja que pago un increment del preu dels meus CD's verges per piratejar, pirategem, no?

Cobrant-nos aquest canon, els senyors de la SGAE ens estant titllant a tots de pirates! Fa un temps vaig llegir que a un usuari de Linux li van tornar la part del preu del seu portàtil que pertanyia al sistema operatiu en demostrar que ell no en feia us. Ara jo pregunto, si porto els meus CD's verges amb copies de sistemes operatius Linux, amb programari lliure, amb fotografies fetes amb la meva càmera de fotos, em tornaran la part de "l'impost revolucionari" que es fiquen a les seves butxaques? Si algun llegeix això un advocat m'agradaria que em treies del dubte. On puc anar perquè em tornin aquests diners?

Si algú trobés una resposta, crec que seria un bon cop a la SGAE i altres associacions similars.. Ara per ara, i tenint la sort de viure relativament prop d'Andorra, els CD's i altres elements d'emmagatzament els treure de l'únic país reconegut on el Català és llengua oficial..

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada