Dijous 23 d'agost, "DIA D"

21.8.07

Torno a ser aquí. A disgust perquè ja m'hauria quedat de vacances, però en el fons ja tornem a la feina.

En vistes de que divendres ens va més just a tots (com més siguem millor) i que tampoc cal que anem a dormir a les tantes, proposo quedar dijous tarda-vespre. "Aceptamos jueves como día del fin del mundo?"

A partir d'aquí estem oberts a qualsevol idea.

Com que Barcelona és un lloc més neutral i amb més programa per triar, jo quedaria a la ciutat comtal. Tot i que, veient els llocs d'origen, si voleu (i trobem alguna cosa a fer) podem quedar a Terrassa que potser ens queda més a prop a tots.

En el cas de Barcelona, he buscat quatre opcions perquè no es digui que no proposo coses a fer.

Apropa't a la ciència (Palau Robert fins les 19h)
Dones creadores en en el món del còmic (Espai Francesca Bonnemaison fins les 21h)
Festa Major de Sants (Sants tot el dia)
Festes de Gràcia (Gràcia tot el dia)

La idea és fer quelcom a part de quedar, veure'ns les cares i prendre-alguna-cosa/sopar. Tenim dues possibles exposicions (seguint el patró de quedada de Sospechosos Habituales) o tenim dues Festes Majors (seguint el meu patró). A Gràcia ja no tindrem cap acte programat per aquell dia, tot i que hi ha molts llocs on prendre alguna cosa i és un barri prou maco un cop guarnit. A Sants hi ha més actes (concurs de Karaoke inclòs) tot i que també hi haurà més moguda de gent (si això no és problema crec que és l'opció més atractiva).

A Terrassa sempre m'ha fet il·lussió anar a la Jazz Cava (la nova, ara), però està tancat per vacances... Una opció seria anar a veure Teatre a la fresca a la casa Bauman, tot i que la mobilitat a Terrassa pot ser un problema.

Tornem-hi, no dubteu a dir la vostra!

7 comentaris:

A mi dijous em sembla molt bé, pq de fet jo també tinc assaig casteller... N'hi ha que ja no tenim vacances castelleres! I clar, anar a Terrassa seria una bona opció, però jo em quedo amb lo de casa i defenso la festa major de Sants!! O Gràcia!Sóc de festes majors, però una exposició tampoc estaria gens malament...;)

Què decidiu?

Carol ha dit...
dimarts, d’agost 21, 2007  

Mmm... veig que contestar els e-mails no serveix de res!!! Jo dijous no podia però en vista que és el dia més convenient, reduiré el meu estiueig a Cubelles a 36 hores jejeje.

Si quedem dijous, que sigui a la nit. I a Barcelona (de Granollers a Terrassa és un fart de quilòmetres, i odio conduir). A no ser, un cop més, que no em foteu ni cas i acabem quedant a Terrassa...

Petons

Per cert, avui surto al Mundo Deportivo!!! Ho hem aconseguit, Narcís Perich i la Caravana ja som unes estrelles mediàtiques.

Kosmonaut ha dit...
dimarts, d’agost 21, 2007  

Doncs crec que dijous podria ser el millor dia. I la Festa Major de Sants un bon escenari (no descarto el concurs de karaoke!!! és una amenaça!).

Em sap molt de greu per la teva estança Cubelles però dona, amb el fred que està fent, millor una bona nit a Barcelona que un dia de pluja a la platja :P.

Així doncs, a tots ens va bé dijous?

Dijous a la una!!
Dijous a les dues!!
Dijous a les tres!!! adjudicat!

Goshi ha dit...
dimarts, d’agost 21, 2007  

De fet Granollers està més aprop de Terrassa que de la Zona universitaria, però de llarg. Això si, a BCN ja te saps el camí de sobres.

A mi em va perfecte quedar a la Zona universitaria o similars i respecte als plans... podriem fer qualsevol cosa però la expo "apropa't a la ciencia" ja l'he vist.

En qualsevol cas compteu amb mi (ja faré que els Picarols pasin per aquí per contestar.

PD: Hora? Lloc definitiu?

PPD: Et sobra la primera "i" al mail de la Núria.

Carlos Luna ha dit...
dimarts, d’agost 21, 2007  

D'acord, Zona universitària sembla un bon lloc (Carol i Papà Oso hi estan d'acord). Així que, si us sembla bé quedem allà.

Podríem quedar davant de la porta del metro mateix per tenir un lloc concret. I si a algú li va millor quedar directament a Sants ens hi podem trobar allà.

I si us sembla podem fer un volt per Sants que hi ha molts concertets i coses per l'estil..

L'horari que us vagi més bé. Jo des de les 14:30 estaré lliure. Si voleu quedem cap a les 19:00?? per dir alguna hora..

Goshi ha dit...
dimarts, d’agost 21, 2007  

A veure... dijous 23, metro L3 Zona Universitària, cap a les 19:00??

Potser arribo nedant vist el panorama XD

El planning cap problema... total, soc petitona, tímida i no em queixo gaire... (i tampoc surto massa per Barcelona, així que tampoc puc fer gaires propostes :P)

dimecres, d’agost 22, 2007  

Hola! Dijous a les 19:00h a Zona Universitària: perfecte!!! Sabeu qui ha guanyat el de carrers de Sants? Star Sants xD (no cal q us digui de què va...) Hi haurem de passar!!! (I els carrers en general tenen molt bona pinta). El plan em sembla molt bé, i trankil Goshi, que a hores d'ara ja no t'escapes de cantar al karaoke :p

PD: no sé si el co-picarol passarà per aquí però en tot cas vindrà :-)

Núria ha dit...
dimecres, d’agost 22, 2007  

Publica un comentari a l'entrada