Un dia menys de vacances..

9.1.07

Quina és la millor manera de començar l'any? Està clar, perdent un dia de vacances.

Us explico com ha anat tot plegat. A la meva feina les vacances són com la jungla. Tothom corre a agafar els dies que pot. Un any els pots agafar quan vulguis, al següent es treuen de la màniga una norma per la que no puguis fer més de 15 dies seguits. L'altre et diuen que no pots fer més de 15 dies en temporada alta (inclòs tot el juny i el final de setembre). Ara et compten els caps de setmana, ara no, i ara compten uns sí i uns altres no.

Fruit de tot això, i per estalviar-me problemes, a finals d'any passat vaig demanar quants dies em quedaven de vacances per tancar el calendari (sí, va ser quan vam marxar a Andorra). Em van dir tants dies i són els que vaig fer.

Ara revisen els dies de vacances i resulta que jo n'he fet un més del compte!! Com pot ser si jo vaig preguntar? Bé.. aquelles coses, agafo un cap de setmana d'aquí el poso allà, tallo una mica per aquí i tachán!! dies de més.

Direu: "ostres! que bé! i encara es queixa!" Bé, no hi hauria cap problema si per arreglar l'error no em prenguessin un dia d'aquest any. Dia, d'altra banda, que resulta d'haver treballat dues tardes lliures durant les festes de nadal (dies indiscutibles! dels que no se'n lliura ningú). Doncs sí, aquesta era la proposta de la patronal.

Jo no he acceptat.. però això només pot resultar en que el paràmetre de caps de setmanes comptats o descomptats per a mi aquest any variarà indiscutiblement.. resultant en un dia menys de vacances. Què ens hi juguem?

Mentre uns perdem dies de vacances d'altres cada dia en fan més.. [1], [2], [3]

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada