Dents llargues!

6.8.06

Bé.. fins ara he fet aquella mena de vacancetes light's.. A casa, a veure als amics, a casa del meu germà, a veure castells..

Sí, serveix per descansar i per desconnectar una mica de la feina. Però alhora vas sentint com tothom marxa a Mallorca, o se'n va a les Sheishelles... Així que he decidit que ara és el moment. Ja em toca a mi també. Marxar?? no no!!! fer-vos agafar enveja, que això encara és millor. I es que a partir del dia 11 comencen les meves vacancetes reals (fins llavors encara em podeu trucar per fer la cerveseta :D).

Mai m'ha agradat anar d'última hora i sense tenir les coses molt clares (a part de la feinada que doneu a les agències de viatges ;D), però s'ha de dir que a vegades també va bé.
La situació va ser alguna cosa així com...

Efren: Hola, venia a veure si em trobeu alguna cosa als pirineus entre el dia 11 i el 14.

Mala cara de la noia...

Noia:
Doncs a veure, la cosa està fotuda, però deixa'm mirar -moments d'ordinador, outlook, i carpetes d'ofertes.

Noia: Mira, tinc aquestes tres. Aquestà és a Ordino i l'hotel està molt bé.

Efren: -Mirant el preu- ahp, està bé.. i aquests 37 euros què son per persona, no?

Noia: Sí, per persona i nit. Però si vols algo al mig d'Andorra hi ha aquest que és un hotel molt nou i que també està molt bé -senyalant els 55 euros per persona i nit.

Faig cara d'indecissió, mai m'ha agradat triar entre blanc i negre... Així que la noia ho veu i mentre mira entre carpetes em diu.

Noia: Mira, sino hi ha aquesta que tens l'opció d'agafar una habitació amb hidromassatge -Se m'obren uns ulls com plats, però de seguida torno a la realitat, no sóc un jeque àrab!!

Efren: Ahp -mirant el preu- 124 euros, que deuen ser per cap i per nit també, no?

Noia: No, això és estança.. aquesta oferta son tres nits més una gratis.

Faig números ràpid i se'm tornen a obrir els ulls!!

La cosa pintava bé. Hi havia dos hotels dins de l'oferta, l'Hotel Princess Parc (4*) i el Diana Parc (5*). Com? el Diana?!! i tant! perfecte!! què??!! que el mateix hotel té el seu centre de spa??!! Dues hores gratis??!!

Si ha servit per fer-vos posar les dents llargues me'n alegro, sino us haureu d'apuntar a les meves properes vacancetes, i un cop proveu l'hidromassatge m'ho expliqueu ;).

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada