Temps perduts

17.11.06


Per més que li doni voltes, per més gràfiques que imprimeixi, per més que ho miri des d'angles diferents l'únic que veig és que estic perdent el temps.

Els que heu vist el meu messenger darrerament sabreu dels meus batibulls mentals. Normalment entro a treballar a les 8:30 del matí. Així ho fem jo i la meva companya, l'altre company entra a les 9 perquè no esmorza a la feina. Els dos fills del jefe haurien d'entrar amb nosaltres (de fet haurien d'obrir ells la botiga).

Però aquests dies he volgut fer números. Aquestes gràfiques corresponen als darrers 15 dies d'un d'ells. El dia que més d'hora ha entrat ha estat a tres quarts de nou (davant la sorpresa de tothom). A partir d'aquí.. sumant.. en quinze dies ha fet tard 7 hores i mitja. En un més parlariem de 15 hores.. Si seguim sumant, en tot l'any potser fa un mes de vacances més que la resta. I a mi em queda la cara de tonto.

Creieu que podria demanar un mes més de vacances a la feina??
El que si que tinc clar és que si algun dia em toca la loteria no muntaré cap negoci, li'n faré un al meu pare i a viure la vida!!


1 comentaris:

Sigues sincer, realment has fet gràfiques d'això?? Uala...realment poca feina... ;) Va no t'enfadis, però mai se m'hagués acudit...

Em...demanar un mes més de feina? Prova-ho, vés a saber...:O Potd acabar amb un mes més de vacances o la cara trencada... Penso que val la pena arriscar-se...:P

Carol ha dit...
divendres, de novembre 17, 2006  

Publica un comentari a l'entrada