MP4, el rellotge!

1.10.08

A risc de repetir-me una mica, us vull presentar una cucada.

Sí, sí.. ja ho sé.. segur que tots teniu rellotge. I segur que molts fins i tot pensareu que aquest no és especialment elegant. Però, el vostre rellotge, no tindrà per casualitat reproductor MP4???

Doncs aquest sí! ale! i només per això ja hi hauria d'haver prou motiu perquè deixeu de criticar aquest post!

Però si li afegeixes 2Gb de capacitat, reproducció MP3, WMA, JPG, equalitzador de 5 modes, gravadora d'alta qualitat, etc etc.. et quedarà un rellotge que el mismíssim James Bond mataria per aconseguir.

Si no vaig errat, només el pots aconseguir en negre (el que quedarà molt bé amb el teu vestit de James Bond) i per a Windows.. però què més esperàveu?

5 comentaris:

Jo vull el rellotge perquè em doni l'hora!! Per a escoltar música ja tinc l'iPod!! :P

dijous, d’octubre 02, 2008  

¬¬ sempre buscant les quatre potes al gat...

Goshi ha dit...
divendres, d’octubre 03, 2008  

Buscar? Les 4 potes al gat no cal buscar-les, ja les té ;D Es pot buscar una cinquena, si un cas.. tot i depèn el gat es podria fins i tot trobar xD

I en qualsevol, el que busca 4 potes al gat és aquest rellotge... té raó la Ingrid!! Un rellotge dóna l'hora, i l'Ipod, mp3 o el meu mòbil que és tot això (oju vacil·lada!), serveix per escoltar música

Carol ha dit...
dilluns, d’octubre 06, 2008  

Ben dit, Carol!! x'D

A veure què ens ensenyes la propera vegada, Goshi :P

dilluns, d’octubre 06, 2008  

No em piqueu que tinc trastos per a omplir molts i molts posts!!

Des de quan un mòbil ha de reproduir mp4, música, fer de calculadora, obrir arxius office, tenir jocs... no ha de servir per a trucar???

Goshi ha dit...
dimarts, d’octubre 07, 2008  

Publica un comentari a l'entrada