Als canons!

7.9.08

Gràcies a un vídeo que em va enviar el Juanjo l'altre dia i a la peli d'ahir a la nit, em va venir al cap un joc que feia dies havia trobat.

Cursed Winds és un joc de bucaners! de pirates dolents d'aquells que creuen les quatre mars a la recerca de tresors. Entra-hi i converteix-te en un d'aquells pirates que beuen alcohol amb pólvora i que sempre van mal afaitats (clar.. afaitar-se en plena mar arrissada deu ser molt complicat).

Doncs bé, un joc senzill i que enganxa, només cal fer servir el cursor i la barra d'espai, disparar els teus canons contra els baixells enemics i abordar-los quan més a prop estiguin. Però alerta! si et quedes sense mariners acabaran amb tu!

No perdis la oportunitat quan tinguis un vaixell ben enquadrat o acabarà amb tu a la que et descuidis. Compra canons i accelera perquè els tens enganxats a la teva proa!

Deliris de Goshi de diumenge, de setembre 07, 2008  

2 comentaris:

I FI!!!

Com a actualització dir-vos que el joc té 15 nivells. Es tracta de paciència doncs quan li agafes el truc la cosa ja està feta!

Goshi ha dit...
dilluns, de setembre 08, 2008  

JO PASSO! Passo! P-A-S-S-O!!

No es guarda el joc, el poso a "save"! però després no ho recorda! Anava pel nivell 12 tioooo!! I a més quan m'hi poso sempre em maten al nivell 2.. ¬¬

Carol ha dit...
dimecres, de setembre 10, 2008  

Publica un comentari a l'entrada