El mòbil al teu canell

29.3.07

La meva mòbil-dependència ha fet que, darrerament, no em calgui dur rellotge. Quan vull saber l'hora trec el mòbil. Quan vull mirar l'agenda trec el mòbil. Quan vull matar el temps al metro o al wc trec el mòbil. Però t'imagines fer al revés?

SMS Technology Australia ha llençat a la venta el que diuen que és el mòbil més petit del mercat. Però el més curiós és que no és un mòbil sinó un rellotge.

L'M300, que és com li han dit, és tribanda, ve amb una pantalla OLED en color d'1,01 polsada, GPRS, agenda de 99 números, 64 megues de memòria, reproductor MP3 i adaptador USB.

Al seu web ja amenacen amb l'M501 tot i que encara no se'n sap res al respecte. Esperarem a veure amb què surten ara.

Deliris de Goshi de dijous, de març 29, 2007  

3 comentaris:

Jo no miro mai l'hora al mòbil. És més; molts dies porto dos rellotges (a part del del mòbil).

Kosmonaut ha dit...
divendres, de març 30, 2007  

I també porta una lupa per a no deixar-se la vista? XD

Jo la miro al mòbil, al rellotge, a la PDA, i si tinc el PC davant també :P

Bona nit!!

dissabte, de març 31, 2007  

Doncs jo necessito controlar l'hora constantment! sobretot quant més estresat vaig (que és habitualment quasi sempre). Així que rellotge de pulsera a la feina. Mòbil i rellotge de pulsera fora de la feina. Ordinador sempre que hi sóc (em fot tenir coses davant del monitor perquè m'ho tapen i em fica nerviós). I vídeo mentre dino..

Fins i tot miro sempre l'hora als noticiaris del matí (a la cantonada superior dreta de la pantalla)..

Goshi ha dit...
dissabte, de març 31, 2007  

Publica un comentari a l'entrada