Teclat lluminòs

6.7.08

Ja fa un temps vaig rebre algunes crítiques per fer servir un teclat i ratolí inalàmbric. Però un regal és un regal i no li busquis peròs si et cau del cel. En morir el meu antic teclat (i ratolí) vaig fer cas a la crítica.

Després d'un temps amb el meu PC desmuntat, avui el recupero al MEU estudi. De moment funciona sobre d'uns cavallets i sense una connexió d'internet estable... però ja torna a funcionar.

Aquest cop, amb el meu teclat lluminós Trust i el meu cutre-ratolí NGS (també amb led blau), el meu Kubuntu tornarà a donar guerra!

Prego que els culpables de que parli del meu teclat (no inalàmbric i de l'estat actual de la meva caseta es pronuncïin.. ni que sigui només per a saludar!).

Deliris de Goshi de diumenge, de juliol 06, 2008  

3 comentaris:

Això què és, per a treballar a les fosques? :P

diumenge, de juliol 06, 2008  

¬¬ ja deia jo que no t'agradaria... jurr...

Carol ha dit...
diumenge, de juliol 06, 2008  

Ups.. sóc l'Efren. És el que té compartir ordinador... XD

Carol ha dit...
diumenge, de juliol 06, 2008  

Publica un comentari a l'entrada