World Cap!

4.6.08

Jo es que dec tenir debilitat pels jocs senzills.. Per què jugar a un megajoc de futbol, amb uns megagràfics de la ostia, amb les cares dels jugadors i les veus dels comentaristes de torn?? Per què si pots jugar a futbol amb quatre xapes pintades??

Doncs ara que s'acosta el gran esdeveniment (aquest any de tant parlar-ne em jugo el que volgueu que Espanya no arriba ni a quarts :D) què millor que un joc de furgol?

A World Cap podeu competir amb altres jugadors en xarxa, poder parlar amb ells i fins i tot petar la xerrada (que se'n aprén molt)

Gràcies als magnífics jugadors que m'han ficat tots els gols que m'han fica perquè n'he aprés molt.. de moment se moure el porter que és tot el que em donen temps a fer!!

Deliris de Goshi de dimecres, de juny 04, 2008  

1 comentaris:

Doncs jo dec tenir cara d'imbècil i algu, perquè amb mi ningú vol jugar... :( M'han refusat TOTS ELS JUGADORS!!!! :'(

Carol ha dit...
dimecres, de juny 04, 2008  

Publica un comentari a l'entrada