Touch Panel Computers

1.6.08

Potser són coses de la nova feina.. però de tant en tant descobreixes coses que no imaginaves.

L'altre dia, per una feina que havia de fer, vaig descobrir els "Touch panel computers". Ahir, a més, em va venir de seguida al cap pensant en el nou "güindouzs" (millor no comentar gaire el tema ¬¬).

Així doncs.. aprofito per explicar-vos. Aquest és el TPC d'Avantech. El tema consisteix en un ordinador COMPLERT, amb pantalla tàctil i sense teclat. Bé, tens les mil i una entrades que et permetrien endollar-ne un.. però imagineu-vos encastar aquest trasto a la vostra taula, posar-hi un sistema operatiu totalment tàctil.. i a gaudir!! Doncs bé.. el cas és que això també és possible.. Així.. per què estic fent aquest post?? doncs ara mateix no ho tinc gaire clar.. però es que em feia gràcia ensenyar-vos una coseta com aquesta... que hi farem..


Video: Multi-Touch in Windows 7

Deliris de Goshi de diumenge, de juny 01, 2008  

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada