Clocky el despertador amb rodes

22.10.07

Sí sí, ja ho sé, Cloky és un despertador amb rodetes.

Però a veure, si voleu un despertador senzillet anireu al tot a 100. Si voleu un despertador bo anireu al rellotger. Per a un radio despertador segurament anireu a una botiga d'electrodomèstics. Però on anireu si voleu veure coses rares?

Als que heu respost que a aquest blog, esteu convidats a una cerveseta, tots els altres esteu a partir d'ara a la llista negra.

Doncs sí, Clocky és un despertador com qualsevol altre. Sona, polses per aturar-lo i et gires a fer 5 minuts més. Però a partir d'aquí, us imagineu si es fot a córrer per tota l'habitació pitant com un desesperat?

4 comentaris:

Jo he dit el teu blog! ^^

Carol ha dit...
dimarts, d’octubre 23, 2007  

Lo veo y subo... 13 más

Carlos Luna ha dit...
dimecres, d’octubre 24, 2007  

¬¬ M'acaves d'enfonsar 13 posts.. m'hi hauré d'esforçar més per completar la col·lecció de despertadors estranys.. grrrrrr

xD

Goshi ha dit...
dimecres, d’octubre 24, 2007  

Em fa ràbia q la gent comenti un post i digui una cosa que no té res a veure. Em sap greu, però em veig obligada a fer-ho pq ja no tens aquella "Mirada crítica" que tan bé m'hagués vingut ara.

Dir-te que estic a un ordinador d'un biblioteca i que el teu blog es veu SÚPER BÉ! ^^ molt ben quadradet i amb una lletra molt maca. ;) Hi ha ordinador amb els que es deforma, però amb aquest es veu genial! (Llàstima q només tingui l'Explorer!:S)

L'altra és dir-te que pensava q faries un post sobre "El orfanato", q per això vaig còrrer a publicar-ho!:P Jop, tantes presses i al final no l'has publicat, tot i que segur q el tens fet! ;D només animar-te a que ho facis, q segur q la teva versió és més verídica que la meva!

Carol ha dit...
dijous, d’octubre 25, 2007  

Publica un comentari a l'entrada