Calors i preservatius

2.8.07



M'ho sembla a mi o ni "la primavera la sang altera" ni osties?

Ha arribat l'estiu i, a jutjar pels anuncis de la tele, és l'estació en que fem més consum de condons. Sí sí, he dit condons! sí, preservatius, plastiquets, globus, barrets, xubasqueros... Nens que ja som grandets!

Doncs avui fico la tele (luxe del que fa dies no puc gaudir gaire) i em trobo aquest anunci. Fins aquí no ens hauriem d'estranyar, si no fos perquè cinc minuts després l'anunci era de Durex pleasure max.. Tot plegat en un horari prou infantil i arrodonit pels anuncis de l'anell vibrador de Durex també.

Sembla que la guerra està servida. Entre els condons rugosos d'una i altre marca i els tutifruti de Durex contra els senses de Control (xocolata, menta i préssec) estem arreglats. I jo em pregunto, quin hauríem de triar el proper cop? Heu provat algun d'aquests preservatius? propostes? opinions? No ens tallem, la calor ataca, contrataquem!!!!

4 comentaris:

El de Control em crida l'atenció, ho he de reconèixer... Però encara més el Pleasuremax de durex...sí sí aquell de "El palcer ha sido mío... No, mío...No insisto, ha sido mío..." etc etc etc

Carol ha dit...
divendres, d’agost 03, 2007  

La meva experiència és que un Control es va trencar una vegada :S

Igualment, jo els prefereixo llisos, i sense cap cosa estranya. L'important és el portador de la goma!!!!

Kosmonaut ha dit...
divendres, d’agost 03, 2007  

La naan té raó, això és un sacadinero la veritat, perquè no serveix de gaire...i no sóc la única que ho diu! i tens raó, últimament sembla que hi hagi guerra de preservatius, les condoneries deuen estar contentes! jo em quedo amb el senses de préssec XD

Anònim ha dit...
divendres, d’agost 03, 2007  

Els de sabors m'han dit que tenen la seva gracia...

En canvi de l'anell he rebut critiques molt dolentes.

Carlos Luna ha dit...
dimecres, d’agost 08, 2007  

Publica un comentari a l'entrada