HTC S710

4.8.07

Aquest és un missatge per tranquil·litzar a aquells que fa uns dies llegieu esperonats que em venia el Qtek 9100. A hores d'ara, ja no tinc cap Qtek (si algú es plantejava comprar-lo ha fet tard).

Molts preguntàveu un aquell moment com era que em venia el Qtek, no? Doncs la resposta es diu HTC S710. Val s'ha de ser molt friki per entendre la resposta així que us explico que HTC és una companyia fabricant de Smartphones i PDA's. HTC ven els seus mòbils a marques que s'encarreguen de comercialitzar-lo (com ara Qtek amb el 9100). Així doncs, sent fidel a HTC, he renovat el meu Smartphone.

Val, una mica més de nomenclatura... Smartphones és un PDA (Mini-ordinador portàtil) amb funcions de telefonia. Com que el meu mòbil començava a fer el tonto i el Qtek 9100 era una mica gran i incòmode per fer-lo servir com a telèfon vaig pensar en comprar-me un mòbil nou. Passejant un dia per l'Fnac vaig veure aquesta joia.. i taxaaaan! ja fa uns dies que el trastejo i realment és una passada. De la mida del meu Nokia amb les funcions del meu antic Qtek (menys la pantalla tàctil, més Windos Mobile 6).

Ara m'esbarallo per sincronitzar-lo amb el meu Kubuntu...

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada