Buidem la bossa

12.7.07

Lu em passa un nou meme que segueix revelant secrets inconfessables. Aquest cop es tracta d'explicar què portes a la bossa. Doncs bé, anem-hi, no?

Jo normalment no duia bossa, però ara, amb pantalonets de fil i aquestes coses, no puc dur gaires coses a la butxaca. Així doncs, a la bossa del dia a dia hi duc... a veure... buidem... ok!

Tenim de dalt a abaix:

Un cinturó: que vaig deixar a la Carol l'altre dia i recuperar abans d'ahir.
La funda del Qtek (que encara em venc): que el duia per acabar un article a l'hora de dinar.
Les ulleres de sol: que he de dur a canviar els vidres per dur-les sense funda..
L'assegurança del meu cotxe: que em va caure una pedra dimarts circulant per carretera i tinc el vidre fet pols :S
El fulletó de la Cinesacard: que ja que anem força al cine cal aprofitar-se'n.
La llibreta ONO: que ens van regalar a Glòries per descarregar-nos un MMS via Bluetooth.
Entrades de cine: amb ofertes d'aquelles del pans i del bocata.
La clau del cotxe del meu germà: perquè amb el meu no puc circular fins que no em canviïn el vidre...
Xiclets i smints: "sin smint no hay beso". Com que dino a la feina, m'agrada dur xiclets.
"In the Country of last things": de Paul Auster, en anglès, perquè em vaig plantejar intentar-ho.
La cartera: clar.. avui sense ni un duro.




I, un cop més (que se m'havia passat), convido a Carol, Ingrid, Jordi, NaaN, a fer aquest meme. A Lu no, clar, però a Anouke l'afegiré en les properes llistes si a ell li està bé.

Deliris de Goshi de dijous, de juliol 12, 2007  

5 comentaris:

Quina putada això del cotxe!!! quan no portes bossa deus portar pantalons estil militar, perquè per fer cabre-hi tot això... XD

Anònim ha dit...
divendres, de juliol 13, 2007  

Ostres... però que sóc l'únic que va carregat jo o què? xD

Joel ha dit...
divendres, de juliol 13, 2007  

Ei parella!

Sí, lo del cotxe és realment una putada.. És una tonteria perquè ho paga l'asseguradora però vol dir quasi una setmana demanant cotxe i tal, i ara que treballo a 40 Km de casa... :S

Quan no duc bossa no porto tanta cosa.. la cartera a la butxaca de darrera, el mòbil a la del costat, les claus a l'altre i com a molt els xiclets compartint amb les claus.. Però cada cop em fa més mandra que em caiguin els pantalons pel pes.. així que anem reduint el carregament.

Goshi ha dit...
divendres, de juliol 13, 2007  

Alaaaa... necessitaré una plana sencera per a contestar el meme XDD

El problema de portar bossa és que l'acabes omplint... llavors et compres una més gran per a tenir espai... i també l'acabes omplint ¬¬

divendres, de juliol 13, 2007  

Mmm... Jo porto:

- el tupper (pollastre amb verdures)
- Les claus de casa
- Les claus de la moto
- Les claus del cotxe (l'he de treure abans de treure la moto)
- El comandament de la porta del parquing
- un clauer usb
- la pda
- el mòbil
- una nòmina (no recorda mai treure-la)
- la cartera
- la bosseta de les monedes

Joer...

Demabloggo ha dit...
dimecres, de juliol 18, 2007  

Publica un comentari a l'entrada