Venc la meva Qtek 9100

23.6.07

Mai havia pensat que arribaria aquest dia, però les circumstàncies em porten a fer aquesta passa. Últimament estic guanyant una visió de la vida més emprenedora, i si no fas les coses amb decisió potser no les faràs mai.

He decidit vendre'm la Qtek 9100. Li he agafat molt de carinyo, més del que m'hauria imaginat, però estem en època de canvis, i ara li toca a la meva telefonia/PDA/etc..

Així que, si has desitjat sempre tenir una joguina com aquesta però la teva economia mai t'ha permès accedir-hi, ara tens una oportunitat d'or. Per només 250€ (menys de la meitat del que em va valdre fa poquets mesos) et pots endur una Qtek 9100. Amb teclat complert qwerty, càmera d'1,3megapixels, windows mobile5.0. Wifi. Media player. Microsoft office (word, excel...) i tot allò que hi vulguis instal·lar (per exemple, jo sempre hi duc el Tom Tom i un emulador de supernintendo). La possibilitat de fer-la servir tant d'agenda com de telèfon mòbil (Smartphone) podent fer servir una tarja miniSD que et permetrà ampliar fins al parell de gigabytes.

Bé, us deixo que trastegeu i busqueu pels webs (preus, comentaris, etc). Els que em coneixeu ja sabeu que sóc legal així que us animo a comentar-ho als vostres amics i companys. Esta tot novet, fins i tot encara tinc la caixa, no us ho penseu dos cops!

2 comentaris:

Si no fos perquè ja tinc la G100 m'ho pensaria :P

Com és que te la vens? Ja ho comentaré a la gent, a veure si en queda algú que no tingui i vulgui una :)

dilluns, de juny 25, 2007  

Doncs.. bé.. es que vaig tenir un desig..

I ara que un s'ha fet responsable i li cau la mà dura de l'hipoteca cada mes, s'ha de privar d'unes coses per tenir unes altres.

Però ja us explicaré.. ja..

Goshi ha dit...
dimarts, de juny 26, 2007  

Publica un comentari a l'entrada