Canvis d'aires..

8.6.07

Bé.. (sempre que començo a parlar sense saber com encarar el tema ho faig amb un "bé") Ara fa un parell de setmanes vaig viure el dia que canviarà el meu futur més proper. No no! no he vist la llum, ni vaig tenir una experiència extraterrestre, ni tant sols em plantejo matar a Kenedy. NO! He trobat una feina millor. I quan dic millor vull dir MILLOR.

Com ja sabeu, al blog no acostumo a donar gaires detalls.. però passaré de vestir i despatxar a clients com "Manolo y Benito".




A fer vestir i fer excursions a la màquina del café.. com a "Càmera café".



Així que pensava que el comiat seria més fàcil. Ja fa dues setmanes que li dono voltes i encara no he estat capaç d'escriure un post. Avui és el darrer divendres de feina, demà serà l'últim dia. I les emocions em comencen a col·lapsar. Són cinc anys d'hores i més hores, de discussions amb els clients i amb els que no ho són, però també cinc anys de bromes, alegries, satisfaccions amb cada client. Se'm farà molt estrany marxar i com més s'acosta l'hora més estrany em sento. Sé que he triat bé, però no pararé de donar-li voltes fins que trobi el meu lloc a la meva nova feina.

Són molts canvis i moltes novetats a la meva vida, així que, siusplau, desitgeu-me sort!!

3 comentaris:

Molta sooooooooooooooooort!!!
Però segur que no et fa falta :D

divendres, de juny 08, 2007  

Una mica tard per dir alguna cosa XD estava d'examens! però sort en la teva nova feina!!! i felicitats pel canvi! un canvi sempre va bé!

Anònim ha dit...
dilluns, de juny 25, 2007  

Moltes gràcies guapíssimes!

De moment la cosa funciona, tot i que ja aniré explicant. Encara fa molt poc que hi sóc i em queda mitja vida per aprendre.

Goshi ha dit...
dimarts, de juny 26, 2007  

Publica un comentari a l'entrada