La calma abans de...

16.6.07

Després d'uns dies d'inactivitat, tornem a ser aquí. Primer demanar perdó perquè aquest cop no vaig anunciar que marxava de vacances, ha estat tot plegat molt ràpid, així que us haureu de conformar amb els quatre detalls que us poguem donar.

Amb el canvi de feina, al final, han quedat quatre dies d'impàs. Com que no tinc encara garantit que pugui fer vacances aquest any, vam decidir escapar-nos a la muntanyeta en busca de tranquil·litat. I quina tranquil·litat!!

Vam anar a petar a La Guingueta d'Àneu. Sí, jo vaig fer la mateixa cara. Però segur que si us dic Esterri d'Àneu us sonarà més.. o Llavorsí. Bé, us he ficat un mapa perquè no li hagueu de donar massa voltes.

El cas és que resumint... Arribada en plena tormenta elèctrica, nit al cotxe. El poble deu fer com uns 500mt de llarg, amb dos carrils, un de pujada i un de baixada. A aquestes dates, al camping erem una mitjana de tres persones (Carol, jo i l'excursionista del dia). Això és bo perquè no t'has d'esbarallar amb ningú per dutxar-te. Una botigueta al camping d'allò més cara i el primer "super ¬¬" a 4 kilòmetres, a Esterri. Un matalàs inflable "desinflable". Un dia a Andorra, Caldea (també la mar de tranquil entre setmana en ple més de juny). Una baixada de rafting amb dos monitors per a nosaltres sols (tot un luxe). Uns salts al riu des d'un pont i de roca viva. I cap a casa que toca assaig...

3 comentaris:

Però si no m'has enllaçat!!!

Per cert, molt bo (bé, molt friki, tot s'ha de dir!) l'enllaç del matalàs!! Ja explica que és molt còmode a la web¿? ;)

Carol ha dit...
dissabte, de juny 16, 2007  

Jejejeje perdona!! se m'ha escapat! ja està fet l'enllaç ;)

No sé si ho diu, però ja ho dic jo.. QUIN MATALÀS!!! Llàstima que només el vam poder gaudir un dia.. :(

Goshi ha dit...
dissabte, de juny 16, 2007  

Doncs ja sabeu... toca una altra escapadeta per a gaudir del matalàs :)

Per cert, si no heu estat de nit, a l'hivern a Caldea... no us ho perdeu... És impressionant veure com neva, a la piscina de fora, amb l'aigua pràcticament bullint i la part de dalt gelada (o encara que no nevi, la diferència de temperatura, i el paisatge de nit val la pena) :D

dimarts, de juny 19, 2007  

Publica un comentari a l'entrada