Sigues pessimista!

19.5.07

És dissabte i encara em queda mig dia de treball. Demà toca fer quilòmetres per adonar-te que per més que treballis, si la resta no mouen el cul res canvia. Després torna cap a casa i a treballar una mica..

Suposo que estic una mica cremat. Compraria packs de minuts a bon preu, compraria la màquina d'aturar el temps o m'hipotecaria per viure sense estrès, però com que res d'això sembla possible em sembla que m'hauré de comprar la tassa pessimista.

Si es que fins i tot per sentir-te una mica més pessimista et fan pagar.. L'altre dia em deia una senyora "jo no vull anar al cel, prefereixo l'infern, massa avorrit anar al cel..".

Deliris de Goshi de dissabte, de maig 19, 2007  

1 comentaris:

Com mola! Jo em deprimiria per sempre!

Kosmonaut ha dit...
dissabte, de maig 19, 2007  

Publica un comentari a l'entrada