Mor el propietari del penis de Napoleó

21.5.07

Dijous passat va morir un dels col·leccionistes més extravagants dels que he sentit a parlar.

John K. Lattimer era un uròleg nord americà resident a Englewood, Nova Jersey i comptava a la seva llista de possessions amb el penis de Napoleó, una ampolla de cianur de Hermann Göring, el coll de camisa tacat de sang amb el que va morir Licoln, armadures medievals, rifles de la guerra civil americana i dibuixos de Hitler.

Com diu l'article del New York Times: "Si, com suggereix Freud, el col·leccionista és un misantrop sexualment inadaptat, el fal·lus de l'emperador és un objecte de col·leccionista sense igual, la síntesi de la potència i dominació masculines".

A mi em venen moltes preguntes, què dibuixava una persona com Hitler? com estarà a hores d'ara aquest penis? Freud.. em recorda molt a una amiga que sempre relaciona tot a la seva vida amb el sexe.

I vosaltres? què col·leccioneu?

5 comentaris:

Un amiga que ho relaciona tot amb el sexe? PRESENTA-ME-LA!!

Carol ha dit...
dilluns, de maig 21, 2007  

Navalles, Daus i Jocs de fusta.

:-)

Carlos Luna ha dit...
dilluns, de maig 21, 2007  

Col·lecciono suspensos.

Acabes de ser escollit per a continuar un meme. petons!

Kosmonaut ha dit...
dimarts, de maig 22, 2007  

Carol, em sembla que ja la coneixes.. pensa bé ;)

Papà Os, daus? aquesta m'ha agradat, fa temps que no tinc un dau de debò a les mans..

Naan, això no es col·lecciona!! Faré veure que no he llegit la primera frase i serà un honor per a mi respondre la segona quan tingui una estoneta.

Personalment, aquests dies estic descobrint que col·lecciono involuntàriament massa coses que no voldria. Des de les mil i una factura de telefònica (no és broma, hauríeu de veure les escombraries d'avui) fins a les fotos (això ja de més bon grat) o els retalls de diari..

Goshi ha dit...
dimarts, de maig 22, 2007  

però que ascooo no?? diooos s'ha d'estar tarat per col·lecionar un penis en serio... i lu de freud...tens raó,a mi em sembla que era una mica obsès i que no tot està relacionat amb el sexe com ell pensa...hi ha coses més importants u.u
(t'he contestat el meme!^^)

Anònim ha dit...
dilluns, de maig 28, 2007  

Publica un comentari a l'entrada