Anarquia

31.1.07

A quina feina hi ha més persones manant que treballant?
A quina feina quan protestes riuen de les teves queixes?
A quina feina la gent entra a l'hora que vol a treballar i surt quan li convé?
A quina feina pots agafar d'aquí i posar allà per fer-te la teva casa?
A quina feina tothom fa el que li rota sense preguntar res a ningú?
A quina feina les comissions van a ull o a dit quan les decideix qui més mana?
A quina feina pots marxar a mig matí a casa teva a fer la cervesa o el que sigui?
A quina feina es marquen unes normes que compleix tothom menys un?
A quina feina hi ha un amo i uns intocables que sempre ho fan tot bé?


Encara creieu que es tracta del govern? Crec que hauríeu de venir a treballar a la meva feina i veuríeu com el govern és molt millor que segons què..

4 comentaris:

weii! i de què treballes?XD
ara tinc curiositat XD

LuLu ha dit...
dijous, de febrer 01, 2007  

De víctima... Cobra per aguantar als seus caps! ;)

Carol ha dit...
dijous, de febrer 01, 2007  

Deixa-ho tot i dedica't a músic folkie. No cal saber excessiva música ;) I jo t'acompanyaré en les meves estones lliures!

Kosmonaut ha dit...
divendres, de febrer 02, 2007  

M'apunto al grup folie, ara només calen 4 o 5 músics amb ganes de fer coses. Però et sembla que tindré prou per pagar l'hipoteca?

Goshi ha dit...
divendres, de febrer 02, 2007  

Publica un comentari a l'entrada