Re-Pop-Art

27.11.06

Aquí tenim la meva segona entrada de Pop-Art. I seguim fent créixer la col·lecció de pops a la xarxa. Si diuen que la xarxa és una mar d'informació en la que naveguem amb els nostres flamants vaixells, per què no omplir aquesta mar d'animalons simpàtics?

Arriba l'era del Baby-Pop:

Una cita ineludible amb el Pop-69:

Pels dies en que no et vols sentir pressionat tens el Pop anònim:

O podem ens podem queixar a l'administració Bush inundant el món de Pops Guantànamo:


Actualització: Gràcies a Lu de "Say what you want" que també va recollir la idea del meme gràfic i ja ha fet els seus primers pops!!

Deliris de Goshi de dilluns, de novembre 27, 2006  

4 comentaris:

Sí, sí, sí, m'encanta, els pops estan començant a envair la xarxaaaa!!!

Sete ha dit...
dilluns, de novembre 27, 2006  

ajajajaja el millor el de guantanamo XDDDDDDDDDD

Anònim ha dit...
dilluns, de novembre 27, 2006  

Eps Sete! benvingut! M'alegra que treguis el cap per aquí. Serà la invasió dels Pops Mutants!!

Eps Lu! Saw 3 la vaig veure a la teva ciutat ;). Molt bons els teus pops! a veure si t'animes a fer-ne algun més que farem feliç al Papá Oso.

Per cert.. en breu la Carol també publicarà els seus Pops.. Estiguem atents ;P

Goshi ha dit...
dilluns, de novembre 27, 2006  

Com com com?? Ala Goshi ara t'has passat!! De fet els vaig publicar, però per raons técniques/enfadiques els vaig treure! :P Fins que em vingui una altra onada d'inspiració... Em fas treballar sota pressió...

Carol ha dit...
dilluns, de novembre 27, 2006  

Publica un comentari a l'entrada