Pop-art [o com fer art amb pops]

23.11.06

Seguint l'article de Sospechosos Habituales sobre "Pop-art", en un moment d'inspiració inaturable, m'he decidit a agafar el paint (del que ja no recordava que tingués tant poques opcions) per fer el meu propi POP!! He decidit penjar les imatges perquè ell en pugui fer ús més fàcilment si així ho desitja i per començar així una meme nova, i amb ella una nova secció pel meu blog.

Fes el teu propi "Pop-art" seguint les indicacions de Papà Oso. Entre tots no farem un món millor però sí una mar internàutica més poblada. Recordeu que el Pop original és aquest:


I aquí van els meus:


Hit-Pop................. i.......... Uni-Pop



Swimming-Pop......... i....... Pop de deu amb folre i manilles



I, com no, Robo-Pop


Actualització:
Per cert.. passo aquesta meme a la Carol, la Jen i a Fans and Co. a veure si s'animen.

Deliris de Goshi de dijous, de novembre 23, 2006  

5 comentaris:

XDDDDD el millor es el de folre i manilles ajajajajajajajja
et copio la idea i faré un pop-dibuix!!!!

Anònim ha dit...
dissabte, de novembre 25, 2006  

Bé!! i si et fa gràcia sempre pots passar el meme gràfic a algú altre. Així omplirem el món amb Pop-Art ;)

Goshi ha dit...
dissabte, de novembre 25, 2006  

Eps, si la gent segueix el Meme, si us plau que algú m'avisi o envii els Pops a Sospechosos! ;-)

Carlos Luna ha dit...
dissabte, de novembre 25, 2006  

No pateixis Papà Oso que seràs el primer en saber-ho. OBJECTIU: Omplir la xarxa de pops! xD

Goshi ha dit...
dissabte, de novembre 25, 2006  

Jo ja m'he posat en marxa!

Carol ha dit...
dissabte, de novembre 25, 2006  

Publica un comentari a l'entrada