Rockillos, la botiga pels nens d'avui en dia!

10.4.09

Últimament no sé què passa que tothom al meu voltant s'ha fotut a criar!! "Contra la crisi tingues fills" sembla que diguin.

Doncs bé, com que em considero una persona sensible que pensa en els seus amics, he començat a buscar alguna cosa per poder regalar-lis. I afortunadament he trobat la botiga ideal!

La meva època de La polla Récords, Extremoduro, Sociedad Alcoholica i aquestes coses ja ha quedat MOLT MOLT enrere però on hi hagi una bona samarreta heavy que s'aparti tothom. Queden pocs dies per triar quelcom per regalar al fillet d'un amic. Vosaltres quina d'aquestes dues triarieu? El model Baby Evil o el model AC/DC Black Ice. Jo es que això de que tingui caputxeta em pren el cor!!

3 comentaris:

AC/DC de totes totes...

Carlos Luna ha dit...
dissabte, d’abril 11, 2009  

Pel carrer Tallers tens alguna de Camden que té samarretes d'aquestes pels nens. Són genials! :D

dissabte, d’abril 11, 2009  

perquè el meu cosi ja te 2 anys que si no queia un d'aquets XDDD quan era peque i plorava el seu pare li posava high way to hell i el paio s'adormia! XD

Lu ha dit...
dimarts, d’abril 14, 2009  

Publica un comentari a l'entrada