18.4.09

És xula! és negra! és... sí, és una mica friki però és MEVA!!!

El passat dia 10 vaig entrar a la meva tercera dècada de vida (ja queda menys per a la jubilació) i la meva estimadíssima em va regalar unes quantes coses entre les que destaca aquesta samarreta.

Pels que encara no ho hagueu acabat d'entendre, l'engendre funciona a piles i és capaç de detectar les xarxes wifi 802.11.

L'únic problema és que no t'avisa si és una xarxa lliure o té password, això ja serà feina del vostre portàtil, telèfon o "aparell" en qüestió.

A primera vista pot semblar una mica trasto perquè el centre va "enganxat" a part com si fos un "partxe" però es que els colors són genials, el disseny molt original i la oportunitat d'anar amb això pel carrer durant la nit és impagable!!

4 comentaris:

Però no te la posis quan plogui, eh? :P

Per cert, per molts anys!!
Fa el maleït cafè aquest cap de setmana o la Carol treballa també dissabte? :S

dilluns, d’abril 20, 2009  

Ostres! sempre arribo tard a tot arreu.. ens mirem aquest proper cap de setmana? No sé encara com el tenim però sinó no quedarem mai XD

Goshi ha dit...
dilluns, d’abril 27, 2009  

Com mola la samarreta!! ^^ On és?

Me la vull posar per passejar!! Dimecres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Carol ha dit...
dimarts, d’abril 28, 2009  

Ei! Diumenge tenim partida, quan us va bé passar?

dimecres, d’abril 29, 2009  

Publica un comentari a l'entrada