Justificant assegurança?

2.4.09


Quants cops heu patit per si dúieu el resguard del pagament de l'assegurança al cotxe? I no us heu trobat mai amb que quan us l'han demanat heu vist que no teníeu l'últim rebut sinó l'anterior?

Doncs a mi, que dec ser un gran despistat, m'ha passat ja un parell de vegades. Però l'altre dia vaig conèixer una gran notícia i es que, a partir d'ara, ja no ens caldrà patir! Ja no és necessari dur-ne una copia.

Això sembla que no ha agradat gaire a la Guardia Civil, que tot i que la llei ja està en vigor, encara recomanen que duguis el document. Així doncs, per un cas, potser el que sí que valdria la pena és imprimir-se el document de la direcció general de trànsit on s'anuncia la nova mesura!

2 comentaris:

Una vegada ens va passar, conduïa la meva àvia. No duia DNI ni carnet de conduir i l'últim rebut que duia era dels anys 90 jejeje

Sort que la van veure així de la tercera edat i li van donar aquella tarda de marge perquè presentés tota la documentació a comissaria abans de posar-li la denúncia...

Kosmonaut ha dit...
diumenge, de març 29, 2009  

Doncs a mi em van parar dos cops en qüestió d'una setmana!! per sort em van veure cara de nen bo i em van deixar marxar... :D

Goshi ha dit...
dimarts, de març 31, 2009  

Publica un comentari a l'entrada