Chessboxing!

5.4.09

No fa gaire, un company de feina (Bernat) em va passar un enllaç a simple vista molt divertit. Avui li he dedicat una estona per descobrir què carai és això del chessboxing?

Doncs bé, sembla que el tema té més adeptes del que pot semblar i compta fins i tot amb una associació mundial, una lliga de campionats, etc.. etc...

El Chessboxing és una barreja entre boxa i escacs. Els jugadors han de començar amb la partida d'escacs (4 minuts) i seguir amb la boxa (2 minuts), i així successivament. El guanyador pot definir-se tant per escac mat com per K.O.

Tot i que la modalitat de la partida d'escacs és la de partida ràpida, fins que no tingui una tècnica increïble jugant a escacs no penso deixar de fer castells!

2 comentaris:

Uuuui li diré al meu pareXD els escacs li encanten i de fet puc presumir de tenir un papa molt bo en escacs ^^

Lu ha dit...
dimarts, de març 31, 2009  

Jejejeje a mi m'agradaven molt però no he sabut mai acabar les partides. I quan ja ho tenia i tothom mirava amb aquella casa de "ja està!" jo m'ensorrava al pensar que no tenia ni idea de com acabar-ho! :P

Goshi ha dit...
dimarts, de març 31, 2009  

Publica un comentari a l'entrada