Festa Major '08

9.7.08


Si estàs llegint això és que ja he desconnectat de la vida real. Aquest cap de setmana és Festa Major!!

L'any passat em vaig quedar sense vacances per canviar de feina (tot i que ho vaig fer de molt bon gust), enguany ja em toca poder descansar. Així doncs, dijous, divendres, dissabte, diumenge i dilluns estaré de Festa Major!

No espero actualitzar, no espero mirar gaire el correu, no espero passar massa temps a casa...

Encara hi cap gent a casa, així que si encara no has decidit què fer aquest cap de setmana, passeu-vos per Esparreguera i us hi farem un lloc.

Rauxa, Strombers, Gossos, Lax'n'Busto, The Papas and the Popos... Castells, correfocs, l'encierru de les gallines, concerts, correbar... Esparreguera t'espera! (quin slogan més xulo m'ha quedat! a veure si me'l compren ;D)

6 comentaris:

Ostres, el concert de Lax és diumenge, no? Saps si serà gratuït?

Carlos Luna ha dit...
dijous, de juliol 10, 2008  

Eps!

En principi, i sempre ha estat així, tots els concerts de la Festa Major són gratuïts.

Ens veurem per aquí?

Ens veiem dissabte (19:00h)? Capgrossos, Barcelona i Esparreguera.

Goshi ha dit...
dijous, de juliol 10, 2008  

Doncs avui no, però potser demà m'apropo a esparraguera a veure Lax'n'Busto, que fa molt de temps que no veig un dels seus concerts.

Algun consell per anar-hi/aparcar?

Carlos Luna ha dit...
dissabte, de juliol 12, 2008  

Ostres ho he vist tard però millor que vau aparcar vosaltres no es pot fer!! XD

Va estar molt bé, pilar de quatre inclòs!

Goshi ha dit...
dilluns, de juliol 14, 2008  

Sí que va estar molt bé ^^

Núria ha dit...
dimarts, de juliol 15, 2008  

Va estar guai guai guai guai!! :) Però faltava la Picarol fent pinya ;D

Carol ha dit...
dimarts, de juliol 15, 2008  

Publica un comentari a l'entrada