Com fer el teu avatar manga?

19.6.08

Primer avatar.. fet amb Dream Avatar

Dream Avatar és un lloc MOLT manga.. els avatars són molt fashions però poc realistes. És complicat fer un avatar amb una pinta una mica normal. En canvi els avatars son a cos sencer i molt divertits. Molt joves i manga (no hi ha barbes, no hi ha possibilitat de variar la cara).

A més, si ets una mica original pots fer tot un personatge amb espases i dracs..
Personalment els hi posaria un 6.




Els avatars més divertits, no hi ha cap dubte, és el web de la pel·lícula dels Simpsons.

L'aspecte és molt ridícul i segurament les opcions son poquetes. És complicat fer un avatar realista. En canvi, a vegades les poques opcions fan més amè fer un avatar. No hi ha gaires complicacions, una cara, uns ulls, uns cabells.. En dos minuts tens un avatar simpsonià.

Ara, només cal fer una ullada als dos primers avatar per veure que hi ha una diferència molt gran entre ells. I es que.. aquests dos llocs tenen unes característiques molt diferents.
Un 6 per l'originalitat, un 5 per qualitat.




Una altra lloc una mica minimalista és pekegifts.

Aquí tenim poques opcions. És senzill de fer servir i el resultat és molt fresc. Hi ha diferents per a barbes i barbetes (sí.. una tonteria si no ets descuidat com jo..).

El cas és que fer un avatar és molt ràpid (em sembla que el més ràpid de tots) però té poques opcions per als ulls (que no podem posar de color) o pels cabells.. No es pot triar roba i el fons sempre és blanc.

El pitjor de tot és que t'obliguen a capturar l'imatge ja que no tenen un creador físic. Ho trobo molt poc professional.
Un 7 només perquè la cara de mico que m'ha quedat em fa somriure!





Però el que sembla que és, ara per ara, el millor creador d'avatars és el Faceyourmanga.

És el lloc amb més opcions i amb un resultat més real. Tens moltes opcions per triar, cabells, ulls, nas, barbeta, roba, celles, orelles, etc.. El resultat és ideal i potser el més real. O potser no...

De fet.. ara que els miro.. em sembla que no m'assemblo a cap dels avatars. Així que, res! em quedo amb la meva cara real, ni que m'assembli a Vladimir Putin...

Només un punt en contra, tot internet està ple d'avatars d'aquest lloc. Si t'agrada ser diferent ja el pots descartar! Tot i així, un 9!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada