Vladimir Putin sóc jo!

30.11.06

Tot comença quan Shania Twain es queixa de que un servidor mai surt a les fotos del seu blog. De fet, mai surto a cap fotografia perquè sóc jo qui sempre enfunda la càmera. Però bé, com que veig que Ben Affleck també insisteix, penso.. "potser és que els has de fer cas".

Arribo a casa i la meva Catherine Zeta-Jones particular fa mofa i escàndol respecte al tema, i insisteix en que ho he de fer. Així que aprofito per publicar la curiositat del dia, el FaceAnalyser, perquè em veieu la cara.

I es que la vida és injusta... tant famós "suelto" pel món i a mi va i em toca ser Vladimir Putin??!!! Això no és just!! si es que sóc "poc afortunat" fins i tot a internet!

Pels dubtes.. Sí, -Naan- és Shania Twain:



En Papà Oso té la sort de ser en Ben Affleck:



Hi ha una Catherine Zeta-Jones a la teva vida Carol?:


Però el desafortunat per excelència qui és??:

5 comentaris:

Amb una altra foto meva diu que m'assemblo a Justin Timberlake...

No entén gaire de cares aquesta web...

Carlos Luna ha dit...
divendres, de desembre 01, 2006  

Eh eh eh eh eh q la seva Catherine Zeta-Jones particular sóc jo!!! Sóc jo!!!!!!!!!!! Mmmmm... Però sóc la que té les qualitats més baixes...:( Joh... Sóc tonta, m'ho diu internet!!! Bé, estin fent-me a la idea...I no són pas tan malament...Pq sóc la seva Catherine Zeta-Jones particular!!!!!:D

Carol ha dit...
divendres, de desembre 01, 2006  

Què vols dir Papà Oso? que puc seguir canviant fotos fins que em surti el nino de Shrek??

Per cert Zeta-Jones! que no ets la més tonta.. :(. Si aquí pringo sol! sóc el més tonto i amb diferència!

Goshi ha dit...
dissabte, de desembre 02, 2006  

Ei, que l'Shrek és em Sete!

Sí, la veritat és que jo de Shania Twain en tinc tant com de qualsevol altra. L'últim cop em sortia qualsevol amb ulleres de pasta, Sean Lennon o Elton John inclosos.

Però en Ben Affleck és mono, eh?

Kosmonaut ha dit...
dilluns, de desembre 04, 2006  

És veritat! oi que ja havieu penjat el programa a Sospechosos? Ostres es que no ho tenia clar.. ':)

Bé.. qui diu Shrek diu Mickey en el seu dibuix original.. ;)

Goshi ha dit...
dimarts, de desembre 05, 2006  

Publica un comentari a l'entrada