És el que té tenir un cotxe tunning
17.4.08
Sempre m'ho he intentat prendre bé, mirar el costat divertit o treure ferro a la cosa però ara ja en començo a estar fins al cap de munt!!
Sí! confesso, tinc un MG ZR. Bé.. molts hi podreu veure el típic cotxe tunning però res més lluny de la meva tria en el seu dia. Simplement buscava un cotxe un pel diferent (llavors no se'n veien de MG's), buscava un diesel un pel potent (aquest és TDI amb uns 110CV), volia un cotxe amb llantes i aire condicionat (i el Rover 220 amb llantes i aire sortia més car que l'MG). Fins i tot vaig arribar a preguntar al concessionari si se li podia treure el superaleróbarradebar!! Però no!
Total.. fa prop de cinc anys que gaudeixo d'aquest cotxe, amb els seus pros (m'agrada i va molt bé) i els seus contres (un parell d'avaries tontes i un parell de punxades). El meu cotxe m'acompanya a tot arreu i ja son prop de 100mil quilòmetres...
Però conduir un cotxe tunning té un petit inconvenient. Allà on hi hagi un control policial, allà t'aturaran SEGUR. Fins ara poca cosa. Sóc una persona responsable (els que em coneixeu ho sabeu de sobres) i no condueixo si he begut, ni faig el boig a la carretera ni res de tot això. Normalment t'aturen (per acte reflex) i quan estàs al costat del Mosso de torn i veu que no ets un nanu "neeeeng" et fa continuar. Fot molta ràbia però és el millor dels mals.
Però ara no sé què està passant que des de diumenge tornant de Linares (sí, tota una història també) fins avui (quatre dies) ja m'han aturat dos cops. M'han demanat TOTS els PUTUS papers del cotxe. M'han remarcat que el carnet se m'està caducant. M'han fet notar que el rebut de l'assegurança que duc al cotxe també està caducat i el més important... M'HAN TOCAT JA MOLT ELS OUS!!
Sí! confesso, tinc un MG ZR. Bé.. molts hi podreu veure el típic cotxe tunning però res més lluny de la meva tria en el seu dia. Simplement buscava un cotxe un pel diferent (llavors no se'n veien de MG's), buscava un diesel un pel potent (aquest és TDI amb uns 110CV), volia un cotxe amb llantes i aire condicionat (i el Rover 220 amb llantes i aire sortia més car que l'MG). Fins i tot vaig arribar a preguntar al concessionari si se li podia treure el superaleróbarradebar!! Però no!
Total.. fa prop de cinc anys que gaudeixo d'aquest cotxe, amb els seus pros (m'agrada i va molt bé) i els seus contres (un parell d'avaries tontes i un parell de punxades). El meu cotxe m'acompanya a tot arreu i ja son prop de 100mil quilòmetres...
Però conduir un cotxe tunning té un petit inconvenient. Allà on hi hagi un control policial, allà t'aturaran SEGUR. Fins ara poca cosa. Sóc una persona responsable (els que em coneixeu ho sabeu de sobres) i no condueixo si he begut, ni faig el boig a la carretera ni res de tot això. Normalment t'aturen (per acte reflex) i quan estàs al costat del Mosso de torn i veu que no ets un nanu "neeeeng" et fa continuar. Fot molta ràbia però és el millor dels mals.
Però ara no sé què està passant que des de diumenge tornant de Linares (sí, tota una història també) fins avui (quatre dies) ja m'han aturat dos cops. M'han demanat TOTS els PUTUS papers del cotxe. M'han remarcat que el carnet se m'està caducant. M'han fet notar que el rebut de l'assegurança que duc al cotxe també està caducat i el més important... M'HAN TOCAT JA MOLT ELS OUS!!
2 comentaris:
TRO(B/V)ADOR DEL SANT GRAAL
ha dit...
dilluns, d’abril 21, 2008
Si fins i tot sense haver-hi dormit condueixes bé :P
la que no encuentra su sitio
ha dit...
dilluns, d’abril 21, 2008
Publica un comentari a l'entrada
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Sort que es presuposa l'inocència.En realitat tothom actua i viu com si fossis culpable, fins que el Sra./sr. Jutge o "La Caixa" no demostri que ets "No CULPABLE".