Pandora, obre la caixa!

19.4.08

Nintendo DS o Sony PSP??


Jo en el meu dia vaig optar per la GP32... Digueu-me friki.

El cas és que lluny dels Fnacs, Medias Markets, etc.. hi ha tot un univers de consoles "opens source". La GP32 estava molt bé en el seu dia, ara la GP2X i demà? Pandora. Pandora és una "consola" amb dos joysticks analàgics i un cursor normal, un teclat QWERTY. Aquestes "consoletes" tindran pantalla tàctil, mini USB, USB, Wifi, slots per a targetes de memòria, sortida de video... I la màgia de tot plegat? Doncs que funciona sota un sistema operatiu Linux adaptat.

Per tant, Pandora podrà emular nintendo, super nintendo.. però fins i tot play station 1 i en un futur molt breu Nintendo 64. El seu llançament és imminent per als desenvolupadors i cap a l'estiu el podrem tenir els usuaris finals.

Una coseta com aquesta amb un teclat complert i conectivitat wifi.. cal esperar que faci funcionar Gaim (messenger, etc..), Open Ofice, Firefox..??? JO LA VULL!!!

P.D. Si mireu la segona foto.. Windjammers (NEOGEO) funcionant en Pandora?? :O

2 comentaris:

Jo en vull una!!!
L'altre dia em van passar l'enllaç... ja caurà algun dia.

De moment en conformo amb la PSP i la DS (em vaig quedar amb ganes de la GP2X) :P

dilluns, d’abril 21, 2008  

jejejeje res com tenir algú que et mimi i et compri juguinetes eh ;)!!

Jo em conformo amb que em mimin i em regalin altres cosetes... els gadgets ja els trio jo :P

Goshi ha dit...
dimarts, d’abril 29, 2008  

Publica un comentari a l'entrada