Aquest serà el meu pont

4.12.07

Fa uns dies que no dono senyals de vida i en un altre moment segurament diria allò de "no tinc excusa", però aquest cop sí que en tinc, i una de ben grossa.

Com ja sabeu, la casa segueix en marxa i sobre rodes. El paletes no s'aturen i ara sóc jo qui ha de córrer. Doncs bé, com a mínim deixeu-me presentar-vos-la.

Senyores, senyors, aquesta és la meva caseta. Caseta, aquests son els senyors i senyores que algun dia et trepitjaran (o no... qui s'apunta?)

A la presentació teniu des de les primeres passes fins a finals d'octubre així que haureu de fer un petit esforç per imaginar com està ara per dins. O això o em veniu a veure amb roba de feina i moltes ganes d'ajudar, vosaltres mateixos...








P.D. Animeu-vos, queda un llarg pont pel davant.. i jo ja tinc una llarga llista de coses a fer (llum, aigua, calefacció, triar rajoles...)

Deliris de Goshi de dimarts, de desembre 04, 2007  

7 comentaris:

Enhorabona i ànims i... ja ens convidaràs!

Kosmonaut ha dit...
dimecres, de desembre 05, 2007  

Jejeje! Té molt bona pinta! Quina il·lusió :-)

Núria ha dit...
dijous, de desembre 06, 2007  

Doncs sí! I ara ja tinc la façana feta!! Ahir triàvem les rajoles.. I d'aquí a poquet la cosa ja prendrà una forma increïble...

Així que, de moment tindré una façana molt xula per pintar.. s'admeten pintors a canvi d'un dinar composat per... pizza???

Goshi ha dit...
dissabte, de desembre 08, 2007  

Realment admiro als que us decidiu per fer-vos una casa... jo vaig apostar per pis nou precisament per no haver de fer obres (paperassa, escollir materials,...).

No tinc paciència per fer un puzzle, imagina una casa.

Demabloggo ha dit...
dilluns, de desembre 10, 2007  

L'altre dia un arquitecte amb el que compartin un projecte que espero anunciar-vos d'aquí poquet em deia alguna cosa així com "l'autopromoció és una aventura apassionant" i no ho posaré mai en dubte.

Realment em plouen els maldecaps però res és comparable amb veure com s'aixeca casa teva maó a maó. I si a més hi pots col·laborar (com és el meu cas..).

Ara, això vol dir temps (què faria jo sense l'ajuda dels meus pares?), esforços (moltes hores fent de lampista sense veure ni un duro) i molts maldecaps (ets tu qui s'ha de barallar amb tothom durant el procés de construcció.

Ara.. poder triar les rajoles.. quin luxe!! seran molt guapes!!

Ja saps Jordi, tu també hi ets totalment convidat eh!

Goshi ha dit...
dijous, de desembre 13, 2007  

Convidat a posar totxos o a fer unes birrilles el dia de la inuaguració?¿¿?¿


;·)

Demabloggo ha dit...
diumenge, de desembre 16, 2007  

Jejejeje els totxos els deixo pels paletes que crec que ho faran millor...

La pintura ja veurem..

Però les birrilles ja les vaig ficant a la nevera.. quan volgueu!

Goshi ha dit...
diumenge, de desembre 16, 2007  

Publica un comentari a l'entrada