Deflector [o com salvar l'estrella de la mort...]

28.11.07

Si un joc no aconsegueix tenir-te més de dues hores davant de l'ordinador intentant superar aquell nivell impossible, o dient allò de "va, la última i marxo", no és un joc de debò.

Deflector pot semblar un joc molt senzill gràficament parlant i amb tantes coloraines fins i tot pot semblar simpàtic. El fet que a més les naus apareguin ordenades a la pantalla com les icones al meu escriptori ja ho fa el súmum dels súmums.

Sigui com sigui, un nou repte pels que han acabat amb l'anterior. Us abanço que només he jugat una partida i el resultat final ha estat una encallada al nivell 14.

A Deflector hem de defensar la nostra estrella de la mort particular de l'atac de les naus contràries. Per fer-ho hem de dibuixar una línia energética que farà rebotar els trets enemics. Cada cop que perdem a un nivell ens prendran punts i quan no ens en quedin ens podrem donar per morts.

Encara que no passem un nivell, si fem prou punts, sobreviurem per fer-ne un intent més. La meva primera encallada ha estat al nivell 3 però quan li agafes el truc la cosa sembla més viable. Ja em direu...

Deliris de Goshi de dimecres, de novembre 28, 2007  

3 comentaris:

Ehem, doncs JA T'HE SUPERAT!

M'he passat el joc!! Que sàpigues que només hi ha 15 nivells, vas estar a prop de passar-te'l! :P

Tinc també la captura de pantalla de quan me l'he passat, però em fa pal penjar-lo perquè no tinc gaire puntuació! :P

Carol ha dit...
divendres, de novembre 30, 2007  

Mira-la ella!! En nivell fàcil!!!

Clar, no vaig dir que jo m'hi vaig posar en nivell mig. Si es que els jocs en nivell fàcil son mooooolt avorriiiits!!!

Goshi ha dit...
dilluns, de desembre 03, 2007  

provaré d'arribar al nivell 3 com tú almenys... però a mi els jocs no em diuen gaire... u.u a veure si és que no jugo als que toca! a mi em treus del solitario.. XD
No he pogut actualitzar en molt de temps! tinc molta feina..u.u a veure ara que vé nadaaal...

Anònim ha dit...
dimarts, de desembre 04, 2007  

Publica un comentari a l'entrada