2730€ per cremar una fotografia

20.11.07

Avui hi ha hagut sentencia contra els dos primers joves que van cremar les fotografies dels reis. El jutge Honrubia ha condemnat als dos nois a pagar 2730€ per un delicte d'injuries greus a la corona.

El jutge ha decretat que es tracta d'un delicte cap a la corona i no contra el rei i ha desestimat la pena de 15 mesos de presó que solicitava el fiscal. L'acusació va suggerir el canvi dels 15 mesos per 5460€ (corresponents a 6€ per dia de condemna). El jutge ha decidit que la condemna era excesiva i ho ha rebaixat a la meitat.

A mi no em deixa de sorprendre que algú tingui la capacitat de posar preu a les coses.

1 dia de llibertat = 3€
cremar 1 fotografia = 2730€

S'ha de dir que més que fotografia es tractava d'un poster pel que em pregunto, si la foto fos més petita haurien pagat menys? i si hagués estat una fotocòpia?

Sigui com sigui, a un li entren les ganes de crear una plataforma per recaptar fons per una futura crema. Us imagineu reunir-se en multitut devant del jutjat amb una fotografia, un encenedor i 2730€??

2 comentaris:

jo feia una donació!! :P jeje molt fort... avui en Cafè m'explicava que han tallat la gran via per cremar fotos del rei i alguna que altra bandera... jo en qüestions polítiques no m'hi fico, però ABAIX AMB LA MONARQUIA. Quan has dit que anem als jutjats a cremar la foto? Quant hem de portar cadascú?

Carol ha dit...
dimarts, de novembre 20, 2007  

I pensar que el meu pare i jo vam estrenar una ballesta amb una diana amb la cara del rei...

Demabloggo ha dit...
divendres, de novembre 23, 2007  

Publica un comentari a l'entrada