Escolto veig i jugo, les coses al meu PC.

30.5.07

Per a mi sempre és un honor rebre un meme d'algún visitant o lector, per això serà un plaer respondre el meme que em va deixar la Naan a Sospechosos Habituales.

Reproductor de música / video / DVD:
·A Windows: WinAmp (no acostumo a mirar videos des del pc)
·A Kubuntu: Amarok per l'audio i l'iPod (iPod en el tren), Kaffeine pel video tot i que no el toco quasi gens.
·A l'habitació: Technics per l'audio ;), DVD (divX) cutre marca Skate (regal del meu germà) pel vídeo i DVD.
·Al metro: iPod (només per audio), Qtek 9100 [winamp i windows media] (audio i petits vídeos).

Nombre de MP3s al teu Mac o PC:
4878 sense comptar l'incoming del windows (que està en un disc dur que encara no he muntat al kubuntu).

Nombre de pel·lícules descarregades:
Sis des que faig servir el kubuntu (tres son videos de Batuka per preparar unes series a preparació física, sí sí sí.. ¬¬ ho sé...).

Nombre de DVDs originals:
89, la major part del meu germà. Tot i que també hi col·lecciono coses com, Un domingo cualquiera (el meu passat..), la primera temporada de CSI, La Reina de los condenados (jo i la meva adicció a Anne Rice), Bowling for Columbine, Kill Bill (I i II)...

Nombre de series que estàs descarregant:
Ara mateix cap. Tot i que he descarregat X-Files i Losts.

Nombre d'animes que estàs descarregant:
Cap.

Nombre de series que ja has descarregat:
Dos, X-Files (primera temporada complerta) i Losts (quatre DVD's).

Nombre de jocs de PC/Mac que tens:
Ara mateix, a l'habitació, 15 originals per windows (comptant jocs d'aquells de baix preu i alta addicció com l'Ignition o l'Speed Demonds; però també algun caret com ara l'Unreal Tournament 2004 o el Need for Speed UNDERGROUND).
Perduts amb la recollida de trastos que estic fent potser trobaríem el Day of the Tentacle original! :O.
Instal·lats al windows suposo que 3 o 4..
Instal·lats al kubuntu únicament 2 (i no els faig servir), Frozen-Buble (vici per passar l'estona) i Lincity-NG (simcity per linux).

Joc al que estàs enganxat últimament:
Amped2 de la Xbox.
Quan tingui temps per muntar la consola a l'habitació, tinc previst viciar al Guitar Heroes, que el tinc una mica abandonat.
Tot i que quan acabi la casa ja tinc planejat muntar a l'estudi les consoles juntes (Atari, Sega Master System, Play Station, Play Station II, Xbox, Dream Cast) amb l'MSX de Philips i alguna coseta més que pugui recollir d'aquí a aquell dia..
Envio el meme als de sempre (Carol, Lu a Say what you want, etc..), però també als nous (Jordi de Demabloggia i l'Ingrid? de La que no troba el seu lloc).

Nota: l'inici de les respostes podrien semblar perfectament un anunci de Kubuntu, així que he decidit deixar-vos l'enllaç..

Deliris de Goshi de dimecres, de maig 30, 2007  

4 comentaris:

Ho sento, però l'única adaptació acceptable d'un llibre de l'Anne Rice, trobo que va ser "Entrevista con el vampiro" ... això de barrejar el de Lestat i la Reina de los condenados en una mateixa peli... la van cagar... I em fa por pensar la que podrian muntar amb la sèrie de les Mayfair ¬¬

dijous, de maig 31, 2007  

Home.. no he llegit el llibre, però suposo que l'Anne Rice hi deu tenir alguna cosa a veure, no?

Com a película m'esperava alguna cosa pitjor fins i tot.. però està prou bé.

Què podria passar si ajuntem les cròniques vampíriques i les bruixes de Mayfair? Doncs que naixeria un llibre anomenat Merrick, i aquest, personalment si que patina una mica.. tot i que l'ambientació està molt bé.

Goshi ha dit...
dijous, de maig 31, 2007  

Aaarrgghhh!! M'has afegit al meme ara?? Mala persona :P

Sips, la saga de Las Brujas de Mayfair també és de l'Anne Rice... és que jo m'he llegit tots els seus llibres ^^ (tret dels que ha escrit amb seudònim o els més religiosos).
Merrick no està malament, però si no coneixes la saga de les bruixes potser et perdràs una mica...

Apa, que ara haig de pensar en el meme ¬¬

PD: Per cert, sí, Ingrid o LQNESS :P

dijous, de maig 31, 2007  

No no! hi eras des del primer dia!

El que no vaig pensar a ficar-te a la dels anuncis.. però si t'animes fes sense manies que és una video-meme molt guapa :P.

D'Anne Rice n'he llegit uns quants però no tants com tu.. Les Bruixes no les tinc a la llista, a veure si algún dia m'hi poso. De totes maneres a Merrik et donen prou dades per entendre l'historia sense problemes..

Goshi ha dit...
divendres, de juny 01, 2007  

Publica un comentari a l'entrada