Canvis de look

21.2.07

Aquests dies estic actualitzant poc però no és pas perquè no estigui treballant molt. Després dels canvis de look d'aquells blogs que acostumo a llegir (Lu es va passar a wordpress fa uns mesos, Naan va obrir el seu propi blog no fa gaire, en Papá Oso de Sospechosos Habituales va fer-li un bon canvi al seu Top Secret, Carol aquesta setmana ha canviat de plantilla i a millor) un se sent inferior i gelós. Sí senyors!! JO TAMBÉ VULL!!!

Així que porto uns dies esbarallant-me amb html perquè quan arribi el moment estigui tot a punt. De moment la cosa pinta bé (això diuen els que l'han vist), però queden quatre cosetes per polir. Tot això per què? bé, perquè si un dia entreu i trobeu coses molt rares no canvieu de blog, que serè jo igual. Un jo més minimalista potser, més simpàtic, un jo fresc i més ampli. Tot això i molt més...

Ben aviat!

2 comentaris:

La veritat és que queda maco :-)

PD: Amb un Sospechosos més discret (i potser també en un lloc menys important) n'hi ha de sobres!

Carlos Luna ha dit...
dijous, de febrer 22, 2007  

La veritat es que et va quedar molt bé! Espero que el meu canvi quedi a l'alçada, tot i que cada un al seu nivell ;).

Goshi ha dit...
dijous, de febrer 22, 2007  

Publica un comentari a l'entrada