Aquells premis que arriben per correu...

7.2.07

Normalment sóc dels que esborra tots aquells correus que et comuniquen ser el guanyador d'un impressionant premi. Però ahir em va picar la curiositat.

La missiva deia que havia guanyat 14 nits gratuïtes d'hotel per a dues persones, en qualsevol hotel d'una llista de més de 1000. Resulta atractiu, oi? Llavors vaig començar a investigar i llegir la lletra petita.

El primer que vaig trobar va ser les despeses de tramitació, "normal" vaig pensar. L'empresa et cobrava 29€ per tramitar el xec regal. Ho vaig trobar car, però 29€ a canvi de 14 nits d'hotel encara resultava un bon regal. Buscant pel web vaig trobar un banner on donaven com a condició que tots els xecs s'havien de validar per telèfon a un preu de 0,09€/minut. Home, això ja començava a no fer-me el pes, aquestes trucades a preu fixat poden ser tot lo llargues que ells vulguin (o necessitin). Però ja que hi era vaig seguir buscant. Aquí va ser quan vaig ensopegar amb el contracte de condicions (després de navegar per més de 10 planes). Primer en una plana destacava els dos punts més importants, però et quedaràs sense saber què diuen tots els altres? jo no! Així que em vaig posar a llegir. Només dues condicions més. La primera era la més senzilla, et comprometies a fer-ne publicitat a cinc amics un cop tornessis. Però d'on sortia l'habitació gratis? Bé, només et veies obligat a fer totes les dietes a l'hotel (esmorzar, dinar, sopar) amb la tarifa que cada hotel establia.

Podria resultar bé de preu, doncs et segueixes estalviant el preu de l'habitació. Però comences a fer números i la nit no et surt per menys de 40€ per persona (sense comptar els 29€ inicials i la trucada per validar cada nit d'hotel)... Així doncs, quan vulgui anar de vacances buscaré una bona oferta en una agència de viatges.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada