Com triem la roba?

17.1.07

No us pujo aquesta imatge perquè el taronja estigui de moda o perquè combini millor amb el blau i el blanc del web. No us deixo un diagrama perquè alguns estiguin en èpoques d'exàmens. I no es que amb els mals de caps de la casa se m'hagi girat una mica el cap.

Aquest diagrama explica a la perfecció com no funciona el cervell masculí a l'hora de llevar-se (no abans de les 11 del matí). Jo normalment m'aixeco del llit amb els ulls encara mig tancats, com si fos gilipolles japonès. Arribo fins l'armari arrossegant-me en constant lluita contra els elements. I sense més agafo la primera samarreta i jersei. Així, sense complicacions, la primera!

Tot el que pot passar és que unes hores més tard, quan per mala sort dones amb els teus ossos davant d'un mirall, te'n adonis que portes un jersei de xandall, amb uns pantalons de pinça de pana, uns mitjons blancs i unes bambes seriotes (exceptuant els mitjons, que els miro de combinar una mica la situació no només és real, sinó que a més és més habitual del que podria semblar).

I vosaltres? quin camí seguiu al matí?

4 comentaris:

Jo em preparo cada nit la roba del dia següent. Primer miro la previsió meteorològica al diari i llavors escullo roba en funció del que hagi de fer, a qui hagi de veure, del temps que farà... i llavors escullo roba interior en funció de la roba exterior. i llavors escullo arracades, rellotge, etc.

Però tot això es curt perquè al vespre la ment està molt més clara que de bon matí!

Kosmonaut ha dit...
dimecres, de gener 17, 2007  

quina burxada... fas tot lo del eskema... i al final a mirate... posa la web no funciona...
i jo em vesteixo... mmm que plou, pues faldilla, que fa calos jaketa que fa fred pirates... com la gent normal al matí...

Anònim ha dit...
dimecres, de gener 17, 2007  

Eps Naan! no ho pots estar dient en serio. De debó que fas tot això? :O I a tu et sembla normal?

Respecte a la roba interior, jo la resta no ho sé, però normalment la trio depenent de l'ocasió. Per treballar uns, per assaig uns altres, que quedo amb algú especial doncs els altres..

-- -- --

Eps Carmeta! tia cada cop costa més llegir-te. Què és el que no funciona?

Has dit faldilles? :O JAJAJAJAJA ens sorprendràs al torneig? ^^

Goshi ha dit...
dijous, de gener 18, 2007  

Que bo Xd encara que això es podria dir amb l'armari de les noies també dient "cogiendo lo que se cae de lo lleno que esta"

Anònim ha dit...
dijous, de gener 18, 2007  

Publica un comentari a l'entrada