Moment surrealista del cap de setmana

19.11.06

Aquesta setmana ha estat molt llarga. Moltes coses i poques hores de son. Però sense cap mena de dubte em quedo com a moment surrealista del cap de setmana amb la trucada misteriosa.

Dijous i divendres, per circumstàncies varies, vaig deixar-me caure per l'assaig dels Minyons de Terrassa. La colla preparava la diada amb els màxims castells i per tant ningú no hi podia faltar. Entre els castellers de la colla egarenca, una cara coneguda entre els blogs, en Papá Oso de Sospechosos Habituales a qui ja havia conegut a Tarragona.

Divendres, després de saludar-nos i dedicar-nos a les nostres coses un i altre, vaig veure com s'atansava amb l'arma del delicte a les mans. Somrient em va passar el seu telèfon mòbil. A l'altre banda de la línia un riure femení em va fer caure en l'evidencia de saber que el contertuliant era conegut. -naan-, tant sorpresa com jo mateix, va ser molt simpàtica els moments en els que el riure li ho va permetre. Dues hores després encara rèiem camí de Barcelona recordant el moment surrealista de la jornada.

7 comentaris:

És lamentablement habitual tindre moments surrealistes prop meu...

Naan està morta de vergonya xD

Carlos Luna ha dit...
dilluns, de novembre 20, 2006  

Jejeje doncs a mi em va agradar el moment. Va ser divertit i ara ja puc dir que la conec per telèfon. A veure quan es presenta en persona!!

Per cert, no només la Carol es va ficar "gelosa" sinó que a la meva ex també li va pujar la mosca al nas en aquell moment ;).

Goshi ha dit...
dilluns, de novembre 20, 2006  

Què fort!!! Surto al teu blog!!! Q wai q wai q wai!! Gelosa jo?? Què dius!! Jo MAI em poso gelosa!

Gelosa pq et passessin el telèfon misteriosament, te n'anessis a un racó a parlar amb un somriure interessant, i la única resposta a la pregunta que tots ens fèiem fos: "És una NOIA del blog", no m'hauria de posar gelosa...

Ais, Goshi, que les dones acabarem amb tu un dia d'aquests... ;)

Carol ha dit...
dilluns, de novembre 20, 2006  

weno weno!! Vale ya o em poso gelós jo tb, i ja tindrem per fer tota una guerra de gelos aquí el Sr.Gris, la Carol, la Naan, la ex i aquí un servidor! Juas

Ai, m'havia oblidat de saludar i això, és que perdo les formes, XD.

Bon diaaa!!

Sete ha dit...
dimarts, de novembre 21, 2006  

em posaré vermella...

eh, que jo no volia crear cap conflice eh?

Kosmonaut ha dit...
dimarts, de novembre 21, 2006  

Salutacions Gerard! I gràcies per voltar per aquest blog!

Goshi ha dit...
dimecres, de novembre 22, 2006  

Conflicte? No...tranqui!! ;) De fet, va estar xulo!! Sí que va ser moment surrealista, sí! :P

Carol ha dit...
dimecres, de novembre 22, 2006  

Publica un comentari a l'entrada