Llista de reis [vol.1]

3.11.06

Cada cop queda menys per aquelles dates en que fer un regal és una obligació i tornar-lo un pecat. Sigui com sigui, el més complicat és encertar.. així que per què no ens deixem dels tòpics dels mitjons i les colònies i optem per engendres més carinyosos i divertits com aquest ull que té la capacitat de gravar missatges de veu de fins a 10 segons i reproduir-los quan algú hi passi pel davant.. Especialment recomanat per col·locar-lo al costat de la porta amb aquella frase "no donis una passa més o disparo!!".

També ens queden les opcions de decoració de estètica discutible, com ho pot ser aquesta làmpara. Que només funciona si "la bufes". Sí, ja sé que ha quedat lleig.. però és el funcionament que té.. No sé.. aix! també hi ha gent així, no? Ui ui u! que ens n'anem del tema. Bé, simplement experimenteu!! i sigueu creatius!

Deliris de Goshi de divendres, de novembre 03, 2006  

4 comentaris:

Parlant de gravar veu... fa molts i molts dies que em moro de ganes d'entrar a la oficina de La Caixa del meu barri i dir "retiraré tots els meus estalvis del meu compte si no em regalen un BlaBlaBoli". És que em temo que si no ho faig amenaçant no me'l donaran. De fet, em temo que no me'l donaran, oi?

Kosmonaut ha dit...
dissabte, de novembre 04, 2006  

hmmmm esto... bffff... em sembla a mi que no te'l donaran.. :S Però ja es podrien estirar amb la de peles que ens prenen entre interesos i el correu que ens envien i després ens cobren (un dia n'hauré de parlar)..

Si és per la gravadora ja et regalo jo un ullet d'aquests que em sembla que només costen uns 15€.. a veure si amenaçant dins d'una Caixa acabes entre barrots.. :P

Anònim ha dit...
dilluns, de novembre 06, 2006  

home! pero el BlaBlaBoli es blau, groc i vermell!!!!

Kosmonaut ha dit...
dilluns, de novembre 06, 2006  

¬¬ Esto.. hmmm... a veure... DESAGRAÏDA!! :P

I uns potets de pintura blaus, grocs i vermells per pintar l'ullet? :O

Goshi ha dit...
dilluns, de novembre 06, 2006  

Publica un comentari a l'entrada