WC a la moda!

9.8.06

Per situar-vos...

La broma comença quan a la feina ens comença a pujar la mosca al nas amb una noia que venia cada dos o tres dies a comprar alguna cosa. Fins aquí cap problema. Però tal i com venia a comprar, també cada dos o tres dies venia a tornar allò que havia comprat.

El millor, evidentment era la llista d'excuses que arribava a fer servir:

·Es que no m'agrada la llum que fa aquesta bombeta.
·Es que quan he arribat he vist que l'altre dia ja en vaig comprar un altre.
·No el teniu d'un altre color?

La millor de totes va ser la última. La noia es disposava a comprar la descàrrega d'un lavabo quan sorgí la pregunta "i no la teniu d'un altre color?". Evidentment, amb la clienta fora de la botiga la broma va ser molt fàcil. I es que, així com ensenyes el pis als teus amics, la senyoreta debia ser de:

"això és el menjador... la cuina... el lavabo... i (obrint la tapa) la descàrrega rosa que vaig comprar ahir"

La opció proposada per mi era una mica més peliculera, tot s'ha de dir. I em van tractar de boig. Però heus aquí!! avui se m'han obert uns ulls de pam al veure el nou "Fish 'n Flush". I en moments com aquest un sempre es planteja, "per què no el vaig patentar en el seu moment??!!". Bé, ara seria una mica més ric, però la meva credibilitat hauria caigut per terra. Així que en tinc suficient amb que el puguin veure els companys de la feina, als quals els recordo allò de que "ESTIC DE VACANCEEEEEES" :P.

3 comentaris:

Ola Goshi!

Niza - pescado pobre. ¿Cómo comen?

(it's supposed to say poor fish, how do they eat - did it make sense?)

Gracias por mirar mi Web site - sorry for my horrible Spanish ;^D

elizabeth ha dit...
dijous, d’agost 10, 2006  

Hi!

Now I see how ridicolous looks my englis :S :P. The correct phrase is "pobres peces, ¿como comen?". I understend english but whrite and speak pateticaly ;).

No problem, if you visit this link you'll can see that the fishes are in an independent tank ;)

Your site is very interesting ;)
I'm happy that see you here!

Goshi ha dit...
dijous, d’agost 10, 2006  

I have a feeling your English is far better than my Spanish!

elizabeth ha dit...
dijous, d’agost 10, 2006  

Publica un comentari a l'entrada