Series de televisió.

2.6.06

Rebo la primera meme de part de la -naan- de Sospitosos habituals. Es tracta d'explicar quines series veus. La veritat és que la meva vida televisiva no és gens apassionant, però em fa gràcia que em facin arribar la meme, així que ho intentarem.

Començaré per dir que el meu temps lliure és molt minso, però hi ha series que miro o intento mirar (que no seguir).

CSI's: Tant Las Vegas com Miami (no tant). Molt interesant trobar una serie de crims varis on no aconsegueixis saber qui és l'assassí fins l'últim minut. Sempre he estat molt observador i per això se'm fan avorrides les pelis que als deu minuts ja saps com acabarà. No deixa de ser una "americanada" amb moltes coses que no s'aguanten per enlloc (el dientífic de torn fa l'investigació de camp, la de laboratori, la detenció i l'interrogatori), però el format és atractiu.

Càmera café: Realment semblava que seria el típic programa cutre de gags fàcils, però han aconseguit enganxar-me sempre que puc. El fil de la historia és molt elàstic i això els dona molt de joc.
Genial el personatge de la Cañizares (premiat recentment), però igual d'impresionant la feina de tots els altres companys, que fan una serie força equilibrada.

Perdidos (Lost): Tot i que no la vaig poder seguir, els capítols que vaig veure em van atraure moltíssim. Una serie on tots els personatges son homes i dones 10, en una illa deserta, no podrien donar gaire de sí. Però finalment la serie convenç molt (ja venia amb el gran éxit aconseguit a la resta del món). A més avui llegeixo que TVE (que hi farem) emetrà la segona temporada de la serie, malgrat no hi ha data prevista.

A part d'aquestes també sóc un adicte als capítols que puc caçar de series com els Simpson (humor àcid americà), els South Park (humor negre americà)... També havia seguit els Friends (ara només de tant en tant). O programes (que no series) com CQC que son simplement genials.

I ara em toca passar el meme (tot i que sé que no el seguiran). Un és per De película, de fet "De película" és ja aquest meme en si mateix (feu-hi una ullada, val la pena). I l'altre serà per Sense Límits, a veure si així actualitza una mica el blog...

P.D. Si cliqueu sobre les imatges tindreu una mica d'informació (videos en el cas de càmera café) sobre les series. I segur que me'n he deixat algunes.. però amb això per avui ja n'hi ha prou!

Deliris de Goshi de divendres, de juny 02, 2006  

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada