Qtek 9100

31.5.06

Us imagineu tenir una PDA, un mobil, una GPS, un petit ordinador amb connexió Wi-Fi, tot en un, a la butxaca i en petit??

Doncs avui, gràcies a les recomanacions d'un amic, he descobert els Smartphones de Qtek. D'entre ells en destacaria dos. El primer, però prohibitiu per a una butxaca normal com la meva, és el Qtek 2000. Però com que sé que els que em debeu algun regal d'aniversari no aspireu a gastar-vos el sou de dos mesos, he babejat una estona somniant amb aquest Qtek 9100.

A part de tenir un teclat complert qwerty amb el que podras fer servir el poket word, excel, outlook, MSN, etc.. també disposarem de la possibilitat d'afegir-hi un dispositiu GPS via Bluetooth. Tot plegat una petita joia per als que us sobren els calers. Jo de moment em conformaré amb babejar la pantalla.

6 comentaris:

Jo no sabia que fossis tan pijo... ;)

Kosmonaut ha dit...
dimecres, de maig 31, 2006  

Hola -naan-!

Em segueix alegrant llegir-te per aquí. Pijo?? que va! ja m'agradaria porder-m'ho permetre!! Però sí amb certa tirada a les noves tecnologies.

A més, era més una cosa que m'estava plantejant per la meva "feina" que per gust (que em fa un mal al fetge pensar en el que val.. :S).

Eps! però s'accepten donacions! ;)

P.D. A veure si un dia ens descobrim finalment. Jo al Papà Oso ja el tinc a un tret de pedra.. ara falteu la resta ;)!! Petons!

Goshi ha dit...
dimecres, de maig 31, 2006  

Ui! Jo no em deixaré atrapar tan fàcilment...

Kosmonaut ha dit...
dijous, de juny 01, 2006  

Ja t'agafaré ja... De moment tot el que et puc dr és que estas enganxada al Explorer (això diu poc de tu :P, prova el Firefox). Que rutlles un windows XP amb una resolució de 1024x768... I no em preguntis per què però la teva connexió a internet està enllaçada des de Valencia?? :O (això no ho acabo d'entendre.. potser coses d'aquelles de Telefónica..)

Però tranquila.. que per la resta ja m'espavilaré ;).

Goshi ha dit...
dijous, de juny 01, 2006  

La meva talla de sostenidors és la 100C (informació molt més valuosa que no pas des d'on està enllaçada la meva connexió telefònica, no?).

Per cert, tens l'honor de ser continuador d'un fantàstic meme sobre sèries de televisió que no ens perdem o que ens agraden o que no. Mira'ns i veuràs què hem dit nosaltres.

Espero la teva resposta!

Kosmonaut ha dit...
dijous, de juny 01, 2006  

Eps! realment aquesta dada la trobo molt més atractiva :O. Però no voldria que se m'emprenyés en Sete ;).

Gràcies per passar-me el meme, ja tens resposta!

Petons!

Goshi ha dit...
divendres, de juny 02, 2006  

Publica un comentari a l'entrada