Ievan Polkaa!

10.5.06

Ostres! No pararia d'escoltar aquesta cançoneta!

És genial, s'enganxa de mala manera. I no precisament per la nena que surt cantant-la. Prova-ho, obre una pestanya nova i ves treballant amb la musiqueta de fons..

Realment diuen alguna cosa semblant a:

"Jatsutsappari tipparirallan tittaririllan titstandullaa
dipidapidallaa ruppatirupiran kurikankukka ja kivikankuu.
Härtsätsää ja ribidabidillaa baritsdandillan dillandoo
abarippatitaa paripparii badibidibiidistellandoo,
jabarillas dillan deialoo adabadabadabadaduujavuu
vadista dilla stillan dubadagadagaduuduu deejadoo.

[Aquí teniu la peça complerta]
[I aquí la lletra complerta i la seva traducció]

2 comentaris:

jeje... si pogues vestiria nomes amb un bikini i un pareo... pero s'enfadarien :p
Jo tambe vesteixo amb el cor, i aixi em va, jajaja!!

PD: Tambe estic enganchada a la cancçoneta de la finlandesa-japonesa akesta :)

Gina ha dit...
divendres, de maig 12, 2006  

Eps! Un plaer ;).

Quina velocitat noia!

Per cert, japonesa d'estil, no? prequè diria que son totalment finesos. Son gent peculiar aquests del nord. Un dia vaig dir que hi tornaria només per passar fred i espero poder complir la meva paraula. T'hi apuntes? :O

Altrament conegut com a Mr. Grey ;)

Goshi ha dit...
divendres, de maig 12, 2006  

Publica un comentari a l'entrada